Monday, May 28, 2018

JAKEL Barulah Raya !

Assalamualaikum dan salam sejahtera

JAKEL Barulah Raya - 19 dan 20 Mei yang lalu, JAKEL Trading Sdn. Bhd mengadakan acara sembang santai bersama selebriti-selebriti duta raya Jakel dengan pengunjung-pengunjung yang berkunjung ke dua buah gedungnya yang utama iaitu Jakel Mall Kuala Lumpur dan Wisma Jakel Shah Alam bagi mempromosikan koleksi pakaian raya.


Di dalam majlis sembang santai ini, selebriti-selebriti duta raya Jakel memperagakan koleksi-koleksi baju raya di bawah jenama mereka. Sekaligus, peminat-peminat dapat beramah mesra bersama artis kesayangan mereka dan bertanyakan soalan mengenai koleksi raya yang ditawarkan di Jakel nie.



Perkembangan yang begitu pesat dalam industri fashion terutama sekali menjelang hari raya, Jakel mengambil inisiatif ini untuk menjadikan gedungnya sebagai "One Stop Centre" untuk memudahkan pelanggan mendapatkan kelengkapan hari raya berjenama dari pelbagai selebriti di bawah satu bumbung.



Ramai pembeli lebih memilih untuk membeli kelengkapan hari raya di Jakel adalah kerana kualiti fabriknya yang bermutu tinggi, kekemasan jahitannya, permianan warna yang bersesuaian dan perincian rekaan yang sangat teliti dan rapi. Kesemua gabungan elemen ini menyerlahkan lagi personaliti si pemakai agar kelihatan bergaya dan fashionable sesuai dengan trend terkini. Jakel juga mengsasarkan untuk semua peringkat umur sama ada muda atau tua.



Majlis ini dimeriahkan lagi dengan sesi lelongan jualan "Happy Hour" untuk koleksi pakaian raya dimana setiap duta raya Jakel akan mempromosikan dan menjual koleksi pakaian raya mereka dengan harga runtuh. Semasa di Wisma Jakel Kuala Lumpur, Jakel menawarkan baucer pembelian secara PERCUMA kepada 1000 pelanggan terawal yang berkunjung, manakala di Wisma Jakel Shah Alam, Jakel menawarkan 100 baju melayu percuma kepada pelanggan terawal. Memang meriah sungguh masa tu !

Kain sampin benang yang digayakan oleh selebriti duta raya Jakel

Pada tahun ini, Jakel mengetengahkan KAIN SAMPIN BENANG. Memandangkan baju melayu berkain songket adalah sesuatu yang sudah menjadi kebiasaan, Jakel menampilkan kain sampin benang untuk menyerlahkan lagi ketampanan dan sekaligus memberikan keunikan kepada si pemakai. Kain samping benang yang dihasilkan Jakel berkonsepkan santai dan mudah untuk dihayakan  di samping mengekalkan ciri eksklusif yang hanya boleh didapati di Jakel sahaja.


Memang cantik-cantik koleksi-koleksi baju raya di Jakel nie. Jadi rambang mata dibuatnya. Koleksi pakaian dibawah label Awal Ashaari sangat menjadi idaman kalbu kerana ia slim fit. Betul-betul terletak pada tubuh si pemakai. Pilihan warna juga sangat pelbagai. Cakap je nak warna apa, pasti ada. Tak ketinggalan kurta dibawah label Hairul Azreen tidak kurang hebat cantiknya. Slim-fit, modern dan bersahaja. Amat sesuai dikenakan untuk majlis-majlis yang lebih santai kerana ia mudah untuk digayakan.


Memang banyak sangat pilihan, tak dapat nak senaraikan satu per satu. Yang pasti design dia sangat terkini dan trendy. Korang boleh lihat lebih terperinci di media sosial Jakel di instagram mahupun di facebook.

Facebook : 

Instagram :


Sempena musim perayaan ini juga, Jakel telah bekerjasama dengan pihak Boost, sebuah aplikasi dimuat naik dalam telefon pintar untuk membantu para pelanggan membuat bayaran secara online. Kini para pelanggan Jakel boleh membuat transaksi bayaran secara cashless di samping mendapatkan mata ganjaran setiap kali transaksi pembayaran dilakukan. Memang ebst sangat guna aplikasi Boost nie. Banyak faedahnya. Mudah dan pantas !

21 comments:

  1. Meriahnya store Jakel ni with the presence of brand ambassadors. Very timely to run a promotion so that our Muslim friends can look for their Baju Raya for the whole family and keep within a friendly budget. Well done.

    ReplyDelete
  2. bestnya..meriah program sembang santai dengan selebriti ni..nampak ramai gak kawan2 pi ke program ni duk share kat sosial media masing-masing.yelah dpt harga runtuh masa sesi lelongan, memang feveret semua orang la...kat jakel, koleksi kurta dia ada yang size sampai 4-5 xl tak?hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tak silap, sampai 4xl baju di Jakel under label Harith Iskandar

      Delete
  3. Nina suka shopping kat Jakel. Pilihan banyak, design pun cecantik dan paling best harga dia berpatutan dengan kualiti.
    Apps Boots ni bagus! Customer tak payah bawak cash dan proses semua mudah cepat!

    ReplyDelete
  4. Bestnya dapat pi program anjuran Jakel ni..akak tak dapat pergi masa ni sebab balik kampung, wah bertambahlah bajua raya Zhariff, memang every year kan Jakel buat program mcm ni yang melibatkan artis..next year kalau ada akak nak join la..

    ReplyDelete
  5. seronok lah dapat baju raya Jakel
    lawa-lawa design dan warna Jakel tahun nih

    ReplyDelete
  6. suka tengok koleksi awal ashaari. merah menyala hahaha cantik2. shah alam ni kalau jem tahu sangat dah sebab apa. tak lain tak bukan sebab jakel! hahaha

    ReplyDelete
  7. Meriah promosi Jakel. Sakan beraya macam ni. Kain baju raya akak pun beli kat Jakel sempena pembukaan kat OSTIA Bandar Baru Bangi. Banyak pilihan. Paling best tetiba pergi ada pulak Happy Hour. Haaa turun lagi harga.

    ReplyDelete
  8. I saw some blogger friends grab so many Raya clothes the design is trendy and fashionable. I believe the quality also good. And they have variety choices of Raya Clothes.

    ReplyDelete
  9. Jakel dan Raya memang sinonim dan tidak dapat dipisahkan. Dengan kerjasama bersama Boost, ia memudahkan pelanggannya untuk membeli belah dengan tenang kan.

    ReplyDelete
  10. Bestnya promosi ni. Harga dah tentu lebih murah, lepastu dapat tengok aksi2 artis2 dengan lebih dekat juga. Haritu awal2 lagi dah beli baju raya untuk husband. Kalau tau akan ada promosi macam ni, kita datang lambat sikit, at least boleh beli extra. Hewhew

    ReplyDelete
  11. wah. zharif ke jakel. aida kalau gi nak bergambo dgn harith.
    he is awesome!
    pernah tgk dia perform buat komediri. wow! sgt spontan. sgt lawak.
    bagus la jakel amik dia as model. tambah pembeli yg die hard fan harith.

    ReplyDelete
  12. Amboi jakel koooo...
    Ko adaaaa...
    Tapi kt jakel mmg kita tau dah kualiti dia mcm mana kan...
    No wonder jakel ni ada crowd dia tersendiri kan

    ReplyDelete
  13. Tiap tiap tahun mesti meriah jakel bila masuk bulan ramadhan. Tahun nih kena beli baju raya dekat jakel jugaklah jawabnya..hehe. nak jugak beraya sakan tahun nih.

    ReplyDelete
  14. Cantik juga baju raya di Jakel. Boleh cari kat sana nanti sebab nak cari untuk sedondon sekeluarga

    ReplyDelete
  15. Emi pergi sebelum bulan puasa pun dah penuh orang. Time bulan puasa lagi la meriah kan, hehe. Bab baju raya ni memang orang ramai akan ingat jakel dulu la. Lagi2 kalau baju melayu. Adik2 emi pun beli baju melayu kat jakel.

    ReplyDelete
  16. Tahun ni tak pergi lagi ke Jakel. Nak gi la nanti cari baju melayu untuk raya sepasang. Harap masih ada size dan color yang kita nak

    ReplyDelete
  17. Tahun lepas pergi Jakel cari baju melayu adik. Memang banyak pilihan dan warna . Kualiti pun not bad. Siap ada free sampin dengan butang baju . Harga memang lah berbaloi .

    ReplyDelete
  18. Oh yes! last year i bought my baju raya there and this year belum lagi. Nanti i pergi check kat sana.

    ReplyDelete
  19. Zumal rasa tergoda lak baju yang last Zharif pegang tu. Cantik sangat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang cantik. cepat grab sementara tengah offer kaw-kaw nie Zumal =)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...