Monday, May 28, 2018

Buih Mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan

Assalamualaikum dan salam sejahtera

DASHING 2in1 Muka & Badan - Aku sangat teruja apabila Dashing mengeluarkan produk buih mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan ini, yang bagi aku sangat bagus dan sesuai untuk para jejaka pada era kini. Kita sering terkejar-kejar untuk menyelesaikan urusan dunia sehingga rutin penjagaan harian terabai.


DASHING 2 in 1 Muka & Badan terbaru untuk si jejaka ini direka khas untuk membersihkan muka dan badan sekali gus. Bukankah itu sangat terbaik ???!!! Hal ini kerana, Buih mandian ini memberikan kebersihan yang menyeluruh serta kesegaran berpanjangan untuk muka dan badan tanpa rasa gatal-gatal.

Why choose one when you can have all four

Seperti yang sudah kita sedia maklum, zaman sekarang nie, lelaki pon nak cantik jugak. Bukan perempuan saja. Cantik di sini bukan bermaksud lelaki tu nak makeup-makeup. No no no. Salah tu dikk. Cantik di sini, lelaki juga ada keinginan untuk nampak kemas, bergaya dan bersih bagi menawan hati dan mata mereka-mereka yang melihat. Ouchhh !

DASHING 2 in 1 Muka & Badan ini dihadirkan dalam pek pam bersaiz 700-gram. Memang besar. InsyaAllah tahan sebulan. Ia dirumus khas untuk wajah dan badan si jejaka agar kekal lembab dan juga mampu mencerahkan kulit. Di samping itu, ia juga dapat menyingkirkan kotoran degil di kulit dan memberikan pembersihan muka yang mendalam agar ia segar sepanjang hari.

DASHING 2 in 1 Muka & Badan

Terdapat 4 variasi DASHING 2in1 Muka & Badan dan ia adalah Cool, Active, Hattrick dan Ultimate Kick. Keempat-empat variasi ini diformulasikan dengan pewangi DASHING eau de toilette (EDT). Sebab tu ia memberi kesegaran serta haruman maskulin yang kekal lama untuk si jejaka.

COOL - Haruman wangian Bergamot dan Galbanum dengan campuran Powdery Amber dan Musk.

ACTIVE - Gabungan nuansa Fougére dengan Citrus, Lavender, Muguet Heart dan Amber.

ULTIMATE KICK - Haruman yang menggabungkan ramuan Lemon, kesegaran Cardamom serta aroma Vanilla dan Musk.

HATTRICK - Gabungan unik kesegaran Epal dan Citrus, berserta dengan haruman Amber.


Variasi Cool dan Hattrick buih mandian DASHING 2in1 Muka & Badan mempunyai formula dwi-aksi dengan tiga kali ganda agen pemutihan yang lembut dan berkesan untuk membersihkan wajah serta memberikan tona kulit yang rata untuk tampil lebih cerah. Formulasi penghidratan yang menagandungi mineral mikro membantu mempertingkatkan kadar lembapan kulit dan menguatkan sistem pertahanan kulit tubuh, agar lebih sihat dan segar.

Variasi Active dan Ultimate Kick pula dapat menghapuskan kotoran dan minyak pada kulit wajah agar kelihatan bersih dan tidak berkilat. Dengan ciri-ciri detox dan pembersihan yang mendalam, ia membantu kulit mengatasi sebarang habuk dan kotoran harian di samping memberikan anda kesegaran.


RM 17.90 (700ml)
Sangat berbaloi kerana ia memberi manfaat 2 dalam 1 pada kulit dan tubuh badan.
Sekaligus menjimatkan masa, ruang dan wang ringgit.

17 comments:

  1. Wah really budget friendly, and four variants to choose from. Oh yea, no need to choose - grab them all! Will go buy for my dad! I'm sure he'll love it!!

    ReplyDelete
  2. Dashing is a great brand.. Looks good and nice.. :P by the way, Mana satu is ur top preference?

    ReplyDelete
  3. wah kemain lagi ek, wangi ke semua ni? klu wangi k lily ingat nak beli lah

    ReplyDelete
  4. Wow.. terasa hensem la bila bergambar dengan produk dashing. Saya pun memang pakai dan rasa sangat wangi dan berbaloi dengan harganya.

    ReplyDelete
  5. Dah selamat akak bagi kat abah akak..suka betul dia dpt mandian ngan facial cleanser 2 in 1 ni..untung orang lelaki..kalau orang perempuan kena bli asing2..belum ada lagi 2in 1 ni..

    ReplyDelete
  6. Lelaki pun kena kemas dan wangi. Kalau tak sape nak dekat kita?. Penampilan itu penting. Supaya orang boleh senang approach kita. Kalau haruman akak suka bunga bungaan atau buah buahan. Lelaki elok bau yg kuat seperti Minty ke...

    ReplyDelete
  7. Bestnya mandian ni. Produk dashing memang wangi yang hamat. Suaminakk mmg suka sangat dengan produkndashing ni

    ReplyDelete
  8. Wow banyak dapat sabun bestnya hehehe kalau macam ni boleh stock untuk sebulan mandi tak habis patut cikgu makin wangi sekarang hehehehe...

    ReplyDelete
  9. wahhh dah siap ada buih mandian untuk badan dan muka lagi. banyak betul produk baru dari dashing ni. abg ainy salah seorang pengguna jugak. katanya suka sebab wangi lepastu best je pakai. nanti nak rekemen kat abg cuba mandian 2 in 1 ni pulak. inshaAllah.

    ReplyDelete
  10. Wahh untungnya dia dapat banyak produk Dashing. Bertambah halus mulus lah nanti kulit dia ekk..jeles lak sis nanti..hehehe. Nanti bolehlah bagi gan anak bujang sis produk ni..suruh dia cuba

    ReplyDelete
  11. Produk kebersihan lelaki sekarang dah banyak pilihan standing produk wanita dah. Kalau dulu produk lelaki sangat lah kurang. Bagusnya 2 in 1 mandian dashing ni sesuai untuk lelaki bersihkan wajah dan kulit muka sekaligus . Menjinatkan masa Dan harga berpatutan .

    ReplyDelete
  12. wah banyak betul koleksi dia. tu sethun pun tak habis tu hahaha. kalau buat hamper pun nice jugak tu. leh bagi kt mereka yg memang pengguna dashing

    ReplyDelete
  13. wah dah macma model dashing gitu, kalau tunjuk cara nak pakai , macam mana tekstur dia macam mana bubbly dia on your face baru rasa macam nak beli untuk husband... sebab we arevery skeptical sikit hahaha dashing pun ada sls kan ?

    ReplyDelete
  14. Orang lelaki suka sangat la kalau benda-benda 2in1 3 in1 even 4 in1 kalau ada haha.
    Tak kata orang lain, AS bercakap tentang mr.Asben AS jugak. Kalau boleh, semua benda nak all in 1.
    Boleh cuci muka, boleh sabun badan dan lagi baik kalau boleh guna sebagai shaving cream. hhaha
    Terbaik dashing.

    ReplyDelete
  15. Iv just bought some for my friend during his birthday and he kinda like it. At least now I know what to buy for guys for their birthday gift...

    ReplyDelete
  16. This is memang best, you get 2 in 1 product and perfect for men who doesn't want to use too many products.

    ReplyDelete
  17. Terbaik produk ni, 2 dalam 1. Mudah nak bawa time travel ke mana-mana. Settle sabun mandian dan pencuci muka sekali. Jimat pun jimat. Terbaikkk

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...