Sunday, April 29, 2012

Selamat tinggal KMPP

Assalamualaikum 

Seperti sudah sedia maklum, tanggal 26 April yang lalu merupakan hari terakhir Zharif Azis bergelar seorang pelajar Kolej Matrikulasi Pulau Pinang. Pejam celik pejam celik, tahu-tahu dah habis program matrikulasi aku. Rasa macam cepat betul masa berlalu. Tapi baguslah, sebab aku pon stress duduk dekat matrik. Hahahaha

Me and my roommates (Dari kiri : Salam, Azhad, Yassier)

Tuesday, April 17, 2012

Penjagaan muka

Assalamualaikum 

Penjagaan muka sangat penting sebab muka merupakan aset berharga kita. Muka merupakan benda pertama yang kita tengok bila kita berjumpa seseorang. Persoalannya, ada ke lelaki yang betul-betul ambil berat soal penjagaan muka ? Kalau perempuan tu, kita boleh faham lagi. 

 

Saturday, April 7, 2012

Minggu akhir kuliah matrikulasi


Assalamualaikum 

Pejam celik, pejam tak celik-celik dah nak sampai hari-hari terakhir dekat matrik nie. Rasa macam baru je semalam daftar masuk matrik. Minggu akhir kuliah bermaksud minggu terakhir ada kelas. Study week seminggu, lepastu terus exam selama 2 minggu. Lepastu boleh balik kampung masing-masing dan tak perlu datang lagi. Finally, detik yang aku tunggu-tunggu selama nie akan tiba. Hanya Allah sahaja yang tahu betapa gembiranya aku. Kah !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Popular Minggu Ini