Thursday, April 28, 2011

Selamat hari jadi budak Facebook

Assalamualaikum


Aku x pernah pos-pos barang sebelum nie. Baru pertama kali, agak susah sedikit. Saja nak hadiahkan kawan Facebook aku kad hari jadi bersempena ulangtahun dia yang ke-17. Kad hari jadi nie aku tempah dekat kawan aku. Dia nie memang kreatif dan pandai lukis. Aku bagi tahu macam mana kad yang aku nak, dia pon buatlah. Cantik !

Monday, April 25, 2011

Pesta Buku sangat bosan

Assalamualaikum

Kali nie nak cerita aku dan kawan-kawan pergi ke pesta buku di PWTC Kuala Lumpur. Pergi bertiga je, sebab yang lain sibuk sedang bekerja. Jam 6.30 pagi kitorang bertolak dari rumah Syazwan untuk ke stesen keretapi. Mak Syazwan yang hantar kitorang ke stesen pagi tu. Boleh pulak nak pergi nie aku tertinggal handphone. Terus rasa tak semangat nak pergi.

Friday, April 22, 2011

What's next ?

Assalamualaikum

Aku sangat buntu berkenaan soal sambung belajar. Banyak sudah surat-surat aku terima dari kolej dan universiti swasta menawarkan program diploma pada aku. Dan ada satu surat tawaran nie menawarkan program Diploma Kejururawatan.

Wednesday, April 20, 2011

Merayap lagi

Assalamualaikum

Kali nie merayap dengan rakan sekelas aku sewaktu SPM. Gigih tau outing naik bas ke Jusco Bukit Tinggi.


Monday, April 18, 2011

Zharif Azis vs Fatin Liyana

Assalamualaikum

Okay, sekarang ada persamaan yang aku kongsi dengan Fatin Liyana. Apakah persamaan itu ? Persamaan itu adalah benda yang aku nak sangat dapat dari dulu. Dulu aku ada pernah cerita benda nie. Apakah benda yang aku nak sangat tu ? Teruskan membaca.

Saturday, April 16, 2011

Jom jalan-jalan

Assalamualaikum

4 April yang lalu, aku keluar bersama kawan-kawan sekolah ke bandaraya Kuala Lumpur. Tanggal 4 April 2011. Dorang nie jenis happy go lucky. Sepanjang masa asyik nak ketawa je. Even masa nak bertolak tu siap langgar divider, tapi masih lagi boleh ketawa-ketawa. 


Tuesday, April 12, 2011

Seruan kerjaan - PLKN

Assalamualaikum

Senarai nama untuk mengikuti PLKN kumpulan 2 baru sahaja keluar. Aku berasa sedikit teruja sebab berharap sangat tidak dapat dalam kumpulan 3. Tapi bila cek nama, aku dapat kumpulan 3 weyhh.


Thursday, April 7, 2011

Terkilan

Assalamualaikum

Aku sedikit terkilan dengan sekolah aku, sebab banner nama pelajar cemerlang tiada nama aku. Semua pelajar yang dapat 6A dan keatas, nama tertulis dekat banner. Tapi malang sekali, nama aku tidak tertulis dalam banner tu. Benda bersejarah macam nie boleh buat silap. Sumpah sangat kecewa. Bukanlah aku gila nama ke apa, cumanya aku ingin rasa sedikit bangga melihat nama aku dalam banner. Dah alang-alang semua pelajar 6A ada dalam banner, kenapa boleh tercicir nama aku.

Monday, April 4, 2011

Motorku bukan public transport

Assalamualaikum

Aku nie seorang yang baik, diam jenis tak banyak cakap. Tapi janganlah ambil kesempatan atas kediaman aku. Susah untuk aku tolak ajakan. Biasanya aku akan turutkan sahaja. Adalah kawan aku di tempat kerja, suka sangat pinjam motor aku pergi meraya-rayau entah ke mana tiap kali waktu rehat dia. Kalau nak guna atas urusan penting, aku boleh terima lagi. Tapi ini tidak, motor aku tu dah macam public transport. Suka hati dia je nak bawa pergi ke mana. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Popular Minggu Ini