Tuesday, February 28, 2012

Tentang matrikulasi

Assalamualaikum 

Kali nie aku nak cerita pasal kehidupan aku di matrik. Berbaki dua bulan sahaja lagi aku dekat sini. Macam-macam perkara yang aku dah lalui, baik yang manis mahupoon yang pahit walaupun belum setahun jagung dekat sini. Jom mulakan !


Saturday, February 25, 2012

Tentang braces

Assalamualaikum 

Aku tak faham kenapa ada segelintir manusia merasakan bahawa pakai braces ini merupakan salah satu trend atau fashion. Untuk mereka yang memang mempunyai masalah gigi dan menyebabkan kurang rasa yakin untuk bercakap dengan orang, rasa amat tertampar sekali. Korang tak ada benda lain ke untuk di-fashion-kan ? 

Sunday, February 19, 2012

Rombongan praktikum H4P1 ke Cameron Highland

Assalamualaikum

Semalam, praktikum aku adakan lawatan ke Cameron Highland. Dah lama merancang rombongan nie dan Alhamdulillah dipermudahkan untuk kami satu praktikum ke Cameron Highland. Sangat teruja !

Thursday, February 9, 2012

Artis Sementara KMPP

Assalamualaikum

Semalam, merupakan hari yang dinanti-nantikan buat semua artis KMPP. Ceitt ! Artislah sangat. Tidak ya, semalam ada pertandingan koir antara pelajar KMPP. Sekarang nie tengah berlangsung mini KAKOM iaitu perlawanan antara blok-blok di KMPP.


Wednesday, February 8, 2012

Makan steamboat dengan kawan-kawan

Assalamualaikum

Masa aku dapat cuti 5 hari, aku banyak habiskan masa dengan memenuhkan perut. Banyak tempat makan aku pergi. Semua makanan aku nak cuba. Makan pizza lah, makan ais krim lah, makan donut lah dan macam-macam lagi. Cumanya ada satu hari tu, aku dan kawan-kawan plan buat gathering nak makan steamboat dekat Celup King Shabu Shabu yang terletak dekat atas restoran tempat lama aku bekerja, Pak Li Kopitiam Banting.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Popular Minggu Ini