Monday, April 18, 2011

Zharif Azis vs Fatin Liyana

Assalamualaikum

Okay, sekarang ada persamaan yang aku kongsi dengan Fatin Liyana. Apakah persamaan itu ? Persamaan itu adalah benda yang aku nak sangat dapat dari dulu. Dulu aku ada pernah cerita benda nie. Apakah benda yang aku nak sangat tu ? Teruskan membaca.


Persamaannya ialah aku sekarang memakai pendakap gigi iaitu braces. Maka itulah persamaan aku dengan Fatin Liyana sebab beliau juga pemakai braces. Braces nie aku buat dekat Melaka. Memang dah lama sangat nak buat tapi belum mampu. Sekarang dah mampu, barulah dapat buat. Banyaklah pantang larang bila dah pakai braces nie. Makan pon kena jaga, tak boleh sebarangan. Agak kekok juga untuk biasakan diri dengan braces, apatah lagi nak berkomunikasi dengan orang. Sangat kekok ya. 

Apa-apa pon,semoga perjalanan braces aku dipermudahkan.

Post edited : July 2021

15 comments:

  1. bagus2..pandai jaga gigi :)

    ReplyDelete
  2. nak tgk gambar berusnya.noktah

    ReplyDelete
  3. sweet la pulak bile tgk gambar u ngn FL :)

    ReplyDelete
  4. adil : x boleh . hahaa . cari kat guardian .

    qeen : tenQ <3

    ReplyDelete
  5. Huyooo . Dah pakai braces . Aku yang nak pakai braces ni pun tak pakai lagi . Takde duit T___________T

    ReplyDelete
  6. farah , gigi kau kan elok . buat p nak pakai . membazir ja .

    ReplyDelete
  7. Wah,comey lah ti pakai braces.Saya pun ada buat kat melaka.klinik mana?

    ReplyDelete
  8. hensem dok gigi lame ko !
    hahahhaa..

    weyh, ko wat kt klinik mane?
    aku pown nak wat gak ....

    ReplyDelete
  9. http://www.facebook.com/pages/Fancy-elastic-ligature-for-braces/170105396356281

    CHECK OUT THIS PAGE!
    fancy elastic ligatures now in malaysia
    choose your favourite pattern mickey,flower or hello kitty in 25 choices of colours!
    there's also GLOW IN THE DARK ligature for your braces!
    WOW! be the first among your friends to have these cool fancy ligatures for your braces

    ReplyDelete
  10. owh....i pn dok area melaka...
    i nk taw ktner yew klinik tue...
    bley i survey...hehehehe...

    ReplyDelete
  11. salam..nak taw klinik kat melaka tu boleh??

    ReplyDelete
  12. Nak tau jugak klinik tu kat mana.. boleh share tak?

    ReplyDelete
  13. salam,,kat mana klinik kat mlaka ni ye,,

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Popular Minggu Ini