Tuesday, April 12, 2011

Seruan kerjaan - PLKN

Assalamualaikum

Senarai nama untuk mengikuti PLKN kumpulan 2 baru sahaja keluar. Aku berasa sedikit teruja sebab berharap sangat tidak dapat dalam kumpulan 3. Tapi bila cek nama, aku dapat kumpulan 3 weyhh.


Kenapalah aku dapat kumpulan ke-3. Tak suka sebab kumpulan 3 akan bermula September sehingga December, yang mana waktu tu semua sudah sibuk dengan urusan nak sambung belajar. Aku malas nak tangguh-tangguh. Nak habiskan cepat untuk aku teruskan dengan kehidupan.

Post edited : July 2021

6 comments:

  1. Wah , thniah nk gi PLKN . Hhhhmmm , nk fly ke mesir bulan sept kan . Mcm mana ni ? Ohho ~

    ReplyDelete
  2. Zharif , sama nasib dengan aku . Aku pun panggilan ke 3

    ReplyDelete
  3. wan : unsure . mcm x dapat ja . kechewa ~

    farah : suka ke dpat kump ke-3 ?

    adil : P tu x payah d pikir kan lag . hahahhaaa

    ReplyDelete
  4. ngeee , congrate dapat PLKN ,
    take care ( bile brade kat sane ) :D
    * malu ? xsuka cakap banyak ? HHAAH , same la , kalau ngan BFF baru lahh banyak cakap :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Popular Minggu Ini