Monday, April 29, 2019

Tingkatkan Penjualan Perniagaan Dengan Myclicks.com

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Aku pasti, di era kini pasti ramai yang giat mencuba dalam bidang perniagaan. Menceburi bidang perniagaan banyak risiko dan faedahnya. Jadi, mental dan fizikal kena bersedia untuk memulakan satu perniagaan. Kalau baru nak mula-mula meniaga, kita kena mula dengan perniagaan kecil dahulu sebelum ke peringkat seterusnya. Buat peniaga-peniaga kecil, adakah kalian tahu potensi perniagaan kalian dan bagaimana untuk meluaskan perniagaan korang secara atas talian ? Kalau nak tahu, ikuti butirannya.


Kenapa anda patut menjual barangan anda di Myclicks.com

Myclicks.com merupakan sebuah platform online yang sedang meningkat naik untuk menaikkan jualan SME dan peniaga runcit disamping dapat membantu dan mengajar teknik berniaga. Banyak faedah yang diberikan oleh pihak Myclicks.com kerana mereka akan terus membimbing dan memberi sokongan kepada perniagaan anda. Penjual juga dapat menerokai bagaimana industri ecommerce dijalankan dan potensi perniagaan dengan medium ini. Kesemua peniaga yang mendaftar dibawahnya, mereka akan menyediakan portal percuma untuk penjual monitor sebarang yuran dan bayaran. Dari segi nak dapatkan pelanggan, tak perlu gusar kerana kunjungan trafik di laman sesawang Myclicks.com sangat tinggi.


Mycliks.com membantu SME dan peniaga individu untuk meningkatkan jualan bulanan

Laman sesawang Myclicks.com akan sentiasa diimprovasikan dari segi designs dan template untuk menarik perhatian pengunjung yang berkunjung ke laman itu. Mereka juga kerap menganjurkan pelbagai jualan dan promosi seperti jualan Cyber Sunday, jualan Black Friday, Sunday Super Sale, Month-End Super Deals, jualan Flash Sales, dan jualan mengikut musim perayaan atau sambutan.


Mereka juga akan berkolaborasi dengan penjual untuk memberi hadiah, vouchers percuma, diskaun yang tinggi, customer loyalty programs dan loyalty rewards kepada pembeli-pembeli yang membeli melalui laman sesawang Mycliks.com. Inside features seperti sponsored products, on-demand sales product, keyword searching product, banner add dan top sold products & brands juga diaplikasikan oleh mereka di Myclicks.com


Raikan Bulan Ramadhan anda bersama dengan jualan gudang Myclicks.com. 

Hah, nak masuk bulan Ramadhan nie, terdapat banyak promosi special yang diadakan tau. Yelahh, banyak benda kita nak guna dan cari bila dekat-dekat musim perayaan dan bulan puasa nie. Senang, beli je secara atas talian. Boleh beli secara gudang. Barang yang dijual pula berkualiti. Tak perlu susah-susah memenatkan diri keluar cari barang. Kalau keluar pon, belum tentu barang yang kita cari tu ada. Tak payah membazir tenaga, beli melalui Myclicks.com je. Mudah dan pantas.


Bagaimana nak mendaftar dengan Myclicks.com untuk kali pertama

Ikut langkah mudah berikut untuk pengguna kali pertama,
1- Daftar di laman sesawang Myclicks.com
2- Tunggu kelulusan daripada mereka
3- Senaraikan produk yang ingin dipasarkan dengan secara terperinci
4- Boleh mula menjual dan menghantar produk kepada pembeli
.
Mudah je kan nak berniaga menggunakan platform Myclicks.com nie ? Apa tunggu lagi, jom tingkatkan hasil jualan dengan berniaga di Myclicks.com.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...