Thursday, April 19, 2018

Hijab Bertakhtakan Kristal Swarovski Dari TRACYNC

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Sempena bulan Syawal yang bakal tiba dalam masa lebih kurang 2 bulan sahaja lagi nie, Tracync mengambil kesempatan ini untuk mempromosikan hijab yang berkonsepkan musim bunga di Gaya Koleksi Raya 2018 pada 13 April lalu yang berlangsung di Publika Solaris Dutamas.



Koleksi hijab yang ditampilkan oleh Tracync sangat eksklusif kerana pembikinannya sangat teliti dan sentuhan magis dari Tracy, pemilik jenama Tracync ini, telah memberi satu kesegaran baharu buat pemakai hijab di luar sana. Sentuhan magis ini dilengkapi dengan butiran-butiran kristal swarovski yang berkualiti dan ditempah khas.




Tracy memilih material yang terbaik sahaja untuk rekaan hijab jenamanya supaya si pemakai berasa selesa untuk dipakai sepanjang hari. Koleksi kali ini terinspirasi daripada apa yang pelancong dapat lihat sepanjang musim bunga ketika menjelajah ke serata dunia. Seperti contoh corak iconic saree India, Lily-of-the-nile (Bunga lily), dan juga inspirasi senibina bangunan-bangunan dari negara timur tengah. Memang cantik-cantik sungguh kilauan batu permata swarovski di hijab penggaya-penggaya pada malam itu.




Tracy percaya bahawa hijab bukan sahaja dapat melambangkan warna dan seni reka musim bunga sahaja, malah dapat menonjolkan keindahan dan kecantikan dunia melalui hijab.



Kepada anda yang ebrminat dengan koleksi-koleksi musim bunga Tracync, boleh dapatkan di Butik The Twiq Label yang terletak di Bangi Sentral ataupon boleh membuat belian secara atas talian di,

Website : www.tracync.com


Tahniah buat Tracy di atas pelancaran koleksi musim bunganya. Pertunjukkan fesyen yang berjalan dengan lancar dan jayanya. Koleksi yang indah dan cantik. Sangat kreatif dan unik hiasan swarovski pada setiap hijab yang diperagakan. Model-model pula semuanya cantik-cantik. Macam patung. Rasa nak cubit-cubit je pipi mereka. Eh !

Enjoy the video !


Jom bergaya sakan di pagi raya dengan hijab dari Tracync. Barulah meghelip !

22 comments:

  1. Aida berniat utk beli tudung mengerlip pon raya thn ni :-)
    Awal melangkah baru nak survey. Skang busy dgn assignment hi hi hi...
    Shopping online memerlukan masa yg byk :-D

    ReplyDelete
  2. Model semua cantik-cantik.. berkelip-kelip dengan batu-batu cantik kat tudung.

    ReplyDelete
  3. Bila hijab digayakan oleh model model berkualiti terus hijab jadi makin berkilau. Woww .. sangat !!

    ReplyDelete
  4. Serius cantik-cantik kan tudung-tudung Tracync ni. Special sebab ada kristal Swarovski tu. Ramai yang ingat mahal tapi ada je yang mampi milik sebenarnya.
    Psst: boleh ah nak jadikan hantaran awak nanti. Eh!!

    ReplyDelete
  5. Wah..Zhariff dapat hijab tu bagi sapa? hahaha...tak dinafikan mmg cantik koleksi hijab dalam fashion show ni..menarik swarovski dia..harga mesti menarik gak kan...

    ReplyDelete
  6. Wah siap ada duck scarves tergoda tengok tudung duck memang cantik2

    ReplyDelete
  7. Wahhhhhhhh! Tudung bertatahkan berlian dari Swarovski. Agajnya berapa la harga-harga dia tu.. mesti mahalkan.

    ReplyDelete
  8. Warna-warna tu cantik, soft jer. Nampak elegan bila ada taburan batu swarovski. Mesti ramai yang meminati tudung sebginin:)

    ReplyDelete
  9. adoi.. yang ni yang buat gigil tengok ni.. tudung2 nya lawa2 sangat.. ada batu2 tu yang rasa gigil tengok.. warna pun menarik dan lembut je..

    ReplyDelete
  10. Rambanglah mata-mata hijabster di luar sana nak pilih tudung yg paling cantik utk raya tahun ni. Nampak macam semuanya cantik je ni.

    ReplyDelete
  11. Rasa nak cubit pipi model tu. Haha. Apapun memang nampak cantik dan bergaya betul ya koleksi pakaian ni. Feminin dan mewah pulak tu dengan Swarovski. Kemain beraya macam ni kan!

    ReplyDelete
  12. best btul dpt pegi tgk fashion show mcm ni...tk kesempatan aritu nk pegi..cantik koleksi tudung yg di gayakan utk raya nanti

    ReplyDelete
  13. Love the smart casual style. So much suitable for our country warm weather. At least nak beraya pun boleh relaks sikit....

    ReplyDelete
  14. Cantiknya bila ada batu permata swaroski. Mesti berkelipan time raya nanti hehehe. Tak pernah dengar lagi nama pereka ni tapi tengok hasil sentuhan dia not bad

    ReplyDelete
  15. swarovski ni sangat femes. kalau ckp pakai berlian swarovski mesti dicop orang 'ada-ada' haha!

    ReplyDelete
  16. Cantik cantik warna tudung. Lagi buat cantik sbab ada kristal swarovski. Kalau pakai time raya nih mesti ada makcik.makcik bawang duk usha tudung nih semacam je.hahahah

    ReplyDelete
  17. haip...apa cubit2 muka orang pulak...hahhaahah but it's true all of them look really pretty in the shawl...and the shine from the swarovski really made all of them standout more...maybe i should get one for my mom and sis as an early bday gift...hmmm

    ReplyDelete
  18. Wah terbaiklah hinab sebegini.
    Tapi kalau harga memahal memang fikir juga nak beli.

    Tapi kalau yang peminat tak kisah untuk keluar duit

    ReplyDelete
  19. Cantiknya hijab bertakhtakan Swarovski.. tahun ni rasa nak cari tudung tema glam..hehehe boleh la try tudung ni

    ReplyDelete
  20. Cantiknya koleksi hijab dia, lagi menyerlah keanggunan dan kecantikan wanita bila ada accessories pada tudung.

    ReplyDelete
  21. Wow the hijab is colorful and nice. All the collection looks elegance. It seems a successful fashion show. Brave to the owner of the of the show.

    ReplyDelete
  22. Such a beautiful collection, I love anything with a touch of Swarosvski, bling bling makes plain things looks nice and sassy!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...