Tuesday, November 5, 2019

Afy Haniff Produk Untuk Seisi Keluarga

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Nama Afy Haniff pasti sudah tidak asing lagi. Satu produk bumiputera yang cukup terkenal dalam kalangan ibu-ibu di luar sana. Produk Afy Haniff sering menjadi pilihan utama sebagai agen pembersihan rumah dan pembasmi kuman. Tidak hairanlah hari tu terjumpa booth Afy Haniff di Pa&Ma Superkids Fiesta 2019 di Quill City Mall. Ikuti butirannya !


Pa&Ma Superkids Fiesta merupakan sebuah pesta yang meraikan anak-anak kecil. Banyak booth-booth yang menjual pelbagai permainan, baju-baju budak dan alat dan kelengkapan kanak-kanak dan bayi. Ramai ibu bapa dan ank kecil datang berkunjung ke fiesta ini. Apa yang lebih menarik lagi, terdapat banyak aktiviti dan pertandingan diadakan sepanjang 3 hari fiesta ini berlangsung.

Booth Afy Haniff pon ada dibuka di sini. Menariknya sebab banyak promosi yang diadakan bersempena fiesta ini. Rugi kalau tak grab produk Afy Haniff waktu fiesta nie tau.



Ketika fiesta nie berlangsung, harga yang ditawarkan bagis etiap produk tidak seperti harga runcit yang terdapat di luar sana. Lihat sahajalah promosi yang ada di booth Afy Haniff. Banyak penjimatan bila beli secara pukal macam nie.



Lebih menarik, setiap pembelian melebihi RM15 dan keatas, pembeli berpeluang untuk buat putaran percuma untuk menang lebih banyak hadiah. Pembeli juga berpeluang untuk mendapatkan hadiah misteri tau.


Kesemua produk-produk signature Afy Haniff dijual di booth ini. Antaranya yang paling mendapat sambutan, sudah tentulah Swipel. Serai wangi yang mampu menghalau serangga perosak dari berkunjung ke rumah. Wajib ada di rumah supaya rumah kekal bersih dan wangi.


Selain itu, ialah pencuci pinggan 40days. Sangat hebat dan senang menanggalkan kotoran degil pada pinggan dan mangkuk. Aktiviti membasuh pinggan mangkuk kini lebih mudah dengan adanya 40days dari Afy Haniff.


Seterusnya ialah D'menC. Semburan fabrik yang mampu mengharumkan satu rumah. Stok D'menC nie wajib ada dekat rumah aku, terutama sekali bila ada majlis-majlis. Masa hari raya hari tu, memang manjang sembur benda nie tiap kali ada tetamu nak datang rumah. Wangian Lavender dan juga Lemon tu menjadi pilihan aku. Wangi tak terkata !


Plash pulak sabun pencuci tangan. Aku dah guna ni dari bulan berapa tak ingat, tapi sampai sekarang tak habis lagi. Than berbulan-bulan. Bau dia best. Aku suka yang bau bunga sakura tu. Wangi sangat ! Yang penting, ia selamat untuk digunakan pada kulit bayi sebabnya tiada bahan kimia yang boleh mendatangkan kesan alergik pada kulit bayi.


Dan surprisingly sekarang dorang ada dalam saiz yang sangat comel dan mesra untuk dibawa melancong. Besar tapak tangan je. Serious sangat comel !! Tetibe terfikir nak jadikan sebagai doorgift kahwin untuk tetamu. Menarik jugak kan ?


Rugilah kalau korang tak sempat datang hari tu. Dapatlah aku grab banyak produk Afy Haniff. Alang-alang tengah ada promosi kan. Tapi jangan risau, insyaAllah akan datang lebih banyak lagi promosy Afy Haniff akan buat. Make sure korang alert lah dengan info terbaru dekat laman sosial Afy Haniff.




Atau korang boleh dapatkan secara atas talian di platform-platform berikut :



Looking forward untuk fiesta akan datang 

11 comments:

  1. Bagus tau produk keluaran afy haniff. Semuanya halal. Paling penting harga dia jauh lebih murah dari pasaran. Mmg x rugi kalau beli untuk kegunaan di rumah

    ReplyDelete
  2. Pernah dengar produk Afy Haniff ni memang ramai bagi good review. Paling suka dengan kelebihan dia yang mesra kanak-kanak dan environment friendly.

    ReplyDelete
  3. Bestnya baby fair gini.. Plash kecik besar tapak tangan tu best laaa... Comey jer, bentuk dia yang bulat pun menarik! Memang sesuai bawak travel size gitu. Nanti nak usha kat shopee laaa

    ReplyDelete
  4. Trusted brand ni. Untuk kediaman yang bersih dan suci. Lagi lagi ada promotion memang bagus sangat lah ni. Thanks untuk sharing ni.

    ReplyDelete
  5. Waa meriahnya tengok! Menarik betul macam2 promosi dia yg ada ye. To be honest ni first time dgr nama brand ni actually, but nampak mcm bagus jugak ye. Nnt boleh tengok2 more la about brand ni & products yg diorg ada tu. 😊

    ReplyDelete
  6. Suka fabric freshener diaorang bau menyegarkan sangat. Bestnya kalau dapat datang booth ni tengok banyak promosi boleh borong

    ReplyDelete
  7. produk baru ya. baguslah semua ada yang menarik tu promosi dia bagi. murah jimat :)

    ReplyDelete
  8. Saya suka brand Afy haniff ni!! Bagus brand ni dah makin pelbagaikan produk dia utk kegunaan rumah & pejabat. Sokong produk Muslim.

    ReplyDelete
  9. bagus produk ni yang penting guna bahan-bahan yang selamat, halal pula tu. memang kiranya jadi pilihanlah

    ReplyDelete
  10. Thank you for sharing, it's my first time seeing this brand . Hopefully one day I can try it out! :)

    ReplyDelete
  11. Kat rumah AM guna pencuci pinggan Afy Haniff.. Mmg AM suka dgn wangiannya.. Nnti AM nak cuba produk Afy Hanif yg lain gak la..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...