Tuesday, August 27, 2019

Rangkaian Mandian Antabax Untuk Kulit Sensitif

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Setiap manusia mempunyai kulit yang berbeza. Bersyukurlah sekiranya anda tidak mempunyai kulit yang sensitif. Namun buat sebahagian besar yang mempunyai kulit yang sensitif, mencari rangkaian mandian pasti menjadi satu mimpi ngeri buat mereka. Kini tidak perlu gusar lagi, rangkaian mandian Antabax merupakan jalan penyelsaiannya. Ikuti butirannya !


Kulit sensitif mempunyai tekstur yang nipis dan halus yang menyebabkan ia lebih mudah terdedah kepada sinaran matahari dan udara yang tercemar. Ada juga yang memiliki sensitif akibat alergik kepada sesuatu makanan, bahan atau aroma yang menyebabkan kulit mereka kemerahan, kekeringan dan kegatalan.

Sensitive To Your Needs with Antabax

Oleh itu, ramai pakar mengesyorkan rangkaian mandian Antabax kerana :
  • pH yang seimbang iaitu sebanyak 5.5
  • 100% bebas sabun
  • Antibakteria sebanyak 99.9%
  • Bebas alkali
  • Aroma yang menyenangkan dan ringan
  • Diperkaya vitamin dan pelembap semulajadi
  • Halal

Dari kiri, Dr Sharon Gopalan, Mia Ibrahim dan Mandy Lee

Semasa di majlis itu juga, kami sempat mendengar sesi perkongsian dari Dr. Sharon Gopalan dari Procare Dermatology akan pengalamannya selama 10 tahun dalam merawat keadaan kulit sensitif seperti pigmentasi, ekzema, psoriasis, jerawat, jangkitan kulit dan macam-macam lagi. Turut berkongsi pengalaman dalam menggunakan rangkaian mandian Antabax ini ialah Mia Ibrahim, seorang wartawan sukan yang mempunyai kehidupan yang aktif. Beliau mendapati rangkaian mandian Antabax sangat bagus dan sesuai untuk gaya hidupnya yang aktif yang mana Antabax terus melindungi kulitnya dan memastikan kulitnya lembap.

Sensitive To Your Needs with Antabax

Jom beralih kepada rangkaian mandian Antabax ! Sebarang maklumat lanjut dan informasi,


17 comments:

  1. Produk mandian Antabax ni memang sangat terbukti keberkesanannya. Sebab LeYa memang pengguna kulit sensitif. Dan tak semudah itu untuk grab semua produk mandian. Dah nak 3 tahun juga LeYa menggunakan produk dari Antabax ni. Memang best!😁

    ReplyDelete
  2. Lawa Lawa lah gambar Zharif ni. Mandian ni kekadang kalau anti bakteria bau dia tak berapa best. Bagus la kalau mandian ni bau dia ok. Kalau pergi ke tempat orang ramai, balik tu kena cepat-cepat mandi. Moga terhindar dari penyakit.

    ReplyDelete
  3. Kalau kulit sensitif ni, tak boleh nak suka suka pakai produk, kalau tak kena dgn produk, memang akan lagi teruklah nanti kulit tu, so memang terbaik antabax dah ada rangkaian utk kulit sensitif..
    Harga antabax ni pun affordable ..

    ReplyDelete
  4. Pernah guna antabax produk, even bau dia macam ubat sikit but terasa bersih dan selesa sangat

    ReplyDelete
  5. ni antara mandian yg ada kat rumah aida.
    tapi tak guna tiap hari tau, zharif.
    anak2 tau dah when to pakai.
    bila kami dari aktiviti sukan, riadah. balik tu diorang pakai.
    kulit anak2 aida sensitif. so, pekena antabax ni, semua akan ok.
    produk terbaik lah.

    ReplyDelete
  6. kemahin stylo nya adik sorang ni akak tengok haha. antabax ni memang pilihan kami sebab bau sabunnya tu menyegarkan dan banyak buih. puashati sebab berbaloi dengan harganya

    ReplyDelete
  7. Bagus kan ada rangkaian sebegini yang mengambil kira pelbagai jenis kulit. Rawlins pun sejenis yang sensitif gak and antabax antara jenama yang sesuai dengan Rawlins

    ReplyDelete
  8. Tak pernah try lagi produk antabax ni tapi selalu jugak dengar nama produk ni. Nak trylah lepas ni, mana tau boleh pulihkan kulit sensitif. Terima kasih share ya.

    ReplyDelete
  9. Produk Antabax memang bagus digunakan untuk seisi keluarga kan. Melindungi kulit dari segala kekotoran dan kuman. Baunya pun sedap dan wangi kan. Lepas buat riadah di luar elok sangat bersihkan badan dengan antabax ni

    ReplyDelete
  10. haritu ada dapat sample sabun antabax ni tapi tak try lagi. Kalau okay nak bertukar ke antabax lah sebab air tak bersih. Bila mandi kulit mesti naik ruam gatal.

    ReplyDelete
  11. Wow this is great. I have terrible sensitive skin. I cant use normal soap at all. Didnt know they have this range. Thanks for sharing will surely try it out.

    ReplyDelete
  12. dh lama pakai jenama ni.. mmg best sangat2!! lagi2 untuk anak yang aktif main kat sekolah tu... so bila balik sekolah mandi pakai jenama antabax ni mmg lega rasa sebagai seeorang ibu

    ReplyDelete
  13. Been using this product for quite some time already... will try out as well their sensitive range, looks quite nice on the skin ;)

    ReplyDelete
  14. antabx memng best..nad pernah pakai..pakai ni rasa segar je..lagi bila berpeluh, beriadaah..balik mandi pakai sbun ni, rasa besrsih je..

    ReplyDelete
  15. I tried the brand before. I like their hand wash as it kills bacteria. The smell is quite strong so some might not like it like we do

    ReplyDelete
  16. Wah bestnya antabax dah ada rangkaian untuk kulit sensitif. Anak-anak ada yang berkulit sensitif. Nanti boleh cuba rangkaian kulit sensitif yang baru ni.

    ReplyDelete
  17. Akak guna produk ni bertahun. Sebab anak akak dan husband ni kuat berpeluh. Memang best la. Sampai toilet pun wangi tau lepas mereka mandi. Hahaha.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...