Thursday, January 25, 2018

Berpeluang Memenangi Percutian 4 Hari 3 Malam Ke Manchester UK dengan DASHING

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Orang kata, lelaki dan bola sepak memang tak dapat dipisahkan. Tapi, korang boleh pisahkan aku dengan bola sepak. Bukan lelaki kah aku ? Hahahahaha. Tapi sungguhlah, bola sepak memang menjadi satu fenomena yang sangat besar dan tak dapat dipisahkan buat peminat-peminat bola sepak. Baik yang tua, yang muda mahupon yang belum lahir. Eh ko gila ?


So nie nak habaq lah dekat peminat-peminat bola sepak di luar sana bahawasanya Dashing tengah ada buat satu pertandingan, di mana korang boleh menang percutian selama 4 hari 3 malam ke Manchester United Kingdom untuk menyaksikan siaran langsung perlawanan dua kelab gergasi bola sepak dunia, Manchester City vs Manchester United.


Dah lah boleh dapat penginapan percuma selama 4 hari 3 malam, tiket flight pergi-balik percuma, dapat pulak menyaksikan dua kelab gergasi bola sepak berlawan secara langsung di Stadium Etihad ditempat duduk VIP. Nikmat tuhan mana lagi yang hendak kamu dustakan ?


Mudah je nak sertai pertandingan yang diadakan oleh Dashing nie. Ikuti 4 langkah mudah di bawah untuk berpeluang menangi hadiah lumayan yang aku mention tadi.

  • Beli mana-mana produk DASHING atau ELITE dalam satu resit
  • Tangkap gambar resit dengan jelas sebagai bukti pembelian dan whatsapp-kan ke nombor +6016-9972373 
  • Jangan lupa sertakan sekali NAMA PENUH dan NO KAD PENGENALAN beserta NAMA OUTLET tempat yang korang beli, dekat whatsapp
  • Hantarkan dan tunggu keputusan.

Mudah kan ? Jom sertai pertandingan ini. Seramai 6 pemenang bertuah dicari untuk pertandingan ini. Tarikh tamat pertandingan ini adalah pada 31st January 2018. Tak lama lagi tu, jadi cepat-cepat lah join yer.


Disamping mendapat penginapan percuma, tiket flight pergi-balik dan tiket VIP menyaksikan dua kelab bola sepak gergasi bertanding, pemenang juga akan dibawa melawat Muzium Bola Sepak Kebangsaan (National Football Museum) dan stadium-stadium terkenal seperti Stadium Old Trafford, Stadium Etihad dan Stadium Anfield. Selain itu, pemenang juga berpeluang mendapatkan kesempatan untuk berinteraksi dan mendapatkan tandatangan daripada pemain-pemain legend MCFC. Juga akan terdapatnya Magical Mystery Tour yang mana pemenang-pemenang akan dibawa ke lokasi yang sangat significant dengan kumpulan muzik terkenal dunia, The Beatles.

Untuk maklumat lanjut mengenai pertandingan ini mahupon produk keluaran DASHING, boleh layari website DASHING di http://www.dashing.com.my/ dan Facebook page dorang https://www.facebook.com/Dashing.MY atau hubungi terus nombor di talian 03-8023 8311.

19 comments:

  1. Menarik! sekarang ini dah banyak pihak pemasaran menawarkan pakej percutian untuk dimenangi. kalau dapat rasanya mau senyum je dah seminggu hehe

    ReplyDelete
  2. Menarik sangat hadiah dia. Syarat penyertaan pon senang jer.

    ReplyDelete
  3. Peminat bola jom masuk contest ni. Menarik sangat ni....alaa yg tak minat bola pun bole join so bole tengok negara orang.....

    ReplyDelete
  4. wah ada contest sedang dijalankan. pergi UK pula tu. bestnya :D

    ReplyDelete
  5. Kena beli ni produk Dashing. Boleh join contest untuk menang trip kan. Bestnya sape yang bertuah tu

    ReplyDelete
  6. Bestnye klu menang.. kena cuba nasib ni

    ReplyDelete
  7. Bestnye klu menang.. kena cuba nasib ni

    ReplyDelete
  8. menarik betul hadiahnya! ok, nak bagitau kat abang yang minat sangat dengan sukan bola sepak ni

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  9. Terbaik! Nanti bagitau suami. Memang dia pun guna Dashing. Bila lagi kan?

    ReplyDelete
  10. haa.. yang sesuai sangat untuk mereka yang giler bola.. eh.. giler pulak.. minatt.. hahaha.. sambil wangi dengan Dashing.. sambil join contest.. menang.. terus pi manchester.. fuh.. rezeki betul orang yang menang tu..

    ReplyDelete
  11. alamak bestnye hadiah yang bakal dimenangi. tapi husband pakai brand lain la pulak kalau tak boleh hadiahkan dia.

    ladylisaa.com

    ReplyDelete
  12. menarik betul hadiah contest dashing ni. untung yer kalau menang

    ReplyDelete
  13. wow bergaya lah awak ni, semoga awak menang ke MU ya. have fun ! memang wangi minyak ni tau..

    ReplyDelete
  14. bagus produk dashing ni. memang hargai pengguna. selalu buat kontes hebat2 macam ni

    ReplyDelete
  15. Menarik betul destinasi percutian ni ke Manchester kut. Nak cuba lah beli produk Dashing ni mana tau ada peluang untuk memang kan.


    www.liahasty.com

    ReplyDelete
  16. Bagi yang kaki bola, sesuai sangat lah nak join. Kalau yang tak minat bola, boleh jalan-jalan je dekat manchester. U join sekali ke? Good luck k

    ReplyDelete
  17. Wahhhh bestnya Dashing buat contest sampai bawak org ke luar negara...terbaik. Buat yg join contest tu selamat berjaya ya

    ReplyDelete
  18. Menarik sungguh hadiah contest ni... teruja betul nak g Manshester.. tengok bola live

    ReplyDelete
  19. Produk Dashing yang sudah lama bertakhta di hati para peminatnya.. Nampaknya kena lah paksa Incik Otomen pakai produk ni.. Boleh menang percutian ke Manchester... hehehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...