Saturday, June 23, 2018

RM 10,000 Untuk Dimenangi Dalam Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold Keluaran Seraimas Herbs

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Apa khabar semua pembaca Jejakakaula ? Rasa macam dah lama sangat tak update blog. Jangan kata update blog, log in blog pon tidak. Hahahaha. Maklumlah, sibuk beraya. Yelahh, bila lagi nak menjenguk saudara-mara jauh tu kalau tidak di hari raya. Tak begitu ? Jiran sebelah rumah pon kita dok selalu intai-intai je dari tingkap, datang kerumahnya idakk. Jadi, hari raya nie jelah peluang untuk berkunjung ke rumah mereka sambil membawang. Eh silap. Sambil bermaafan.


Alang-alang masih tengah dalam mood beraya tu, jom lah masuk peraduan wefie raya Jus Hidayah Gold nie. Silap-silap haribulan, rezeki korang menang hadiah bernilai RM 10 000 tau. Siapa nak bagi weyhh hadiah banyak tu. Jiran sebelah pon bagi duit raya 2 hengget je. Ya Allah !! Ngumpat lagi jiran sebelah. Baru je bermaafan hari tu 😣

Bermula 17/5/2018 sehingga 1/7/2018 (Jam 10 malam pertandingan ini berakhir).

Cara penyertaan mudah sahaja. Ikuti langkah-langkah berikut :
  1. Beli Jus Hidayah Gold
  2. Peserta perlu bergambar beramai-ramai (“wefie”) bersertakan Jus Hidayah Gold sebagai bukti
  3. Muat turun aplikasi QR reader dan scan QR code yang tertera di kotak Jus Hidayah Gold 
  4. Isi butiran dan masukkan “original code”. Ikut langkah yang tertera di laman sesawang www.seraimas.my 
  5. Sertakan slogan "Saya sertai peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold kerana........." (Ayat tidak boleh melebihi 50 patah perkataan). 
  6. Untuk anda berpeluang memenangi hadiah, penyertaan anda mestilah diterima pada hari akhir tempoh peraduan. Semua penyertaan yang diterima di luar tempoh peraduan tidak akan dilayan. 
  7. Dengan menyertai peraduan ini, anda adalah dengan ini dianggap telah menerima dan bersetuju dengan terma dan syarat Peraduan #WefieRayaJusHidayahGold. Sila klik link INI  
  8. Muat naik gambar wefie raya anda di platform yang disediakan. Dengan memuatnaik gambar di platform INI anda telah mengakui bahawa :
  • Gambar adalah milik anda
  • Tiada sebarang pelanggaran hak cipta atau seumpamanya 
  • Anda bertanggungjawab sepenuhnya terhadap gambar dan maklumat yang dimuatnaik 
  • Membenarkan pihak penganjur menggunakan atau menyiarkan gambar anda di sebarang media bagi tujuan pengiklanan dan promosi produk Seraimas. 


Jus Hidayah Gold boleh didapatkan di
  1. Toko-toko Jamu berhampiran
  2. Di wesbite Seraimas : www.seraimas.my
  3. Di Facebook page Seraimas : https://www.facebook.com/seraimasHQ
Peserta boleh menghantar seberapa banyak penyertaan yang dikehendaki dengan syarat setiap penyertaan mesti mempunyai gambar kotak produk Jus Hidayah Gold sebagai bukti pembelian. Dan pemenang dalam peraduan ini akan dipilih berdasarkan gaya yang paling kreatif. Pemenang akan diumumkan di Facebook page rasmi Seraimas HQ.

Hadiah

Tempat pertama :
Gold Bar (20g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas

Tempat Kedua :
Gold Bar (10g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas

Tempat Ketiga sehingga Kelima :
1 dinar emas + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas

JUS HIDAYAH GOLD

Aku rasa, Jus Hidayah Gold nie tak perlu diperkenalkan lagi. Semua sudah sedia maklum akan keberkesanan dan kelebihan mengambil Jus Hidayah Gold dalam kehidupan sehari-hari.

Buat mereka yang masih belum cakna, meyhh aku perkenalkan Jus Hidayah Gold nie. Jus ini menggabungka  23 jenis herba yang memberi kebaikan dan kesan berganda untuk tubuh yang sihat dan untuk kekal cantik. Antara intipati Jus Hidayah Gold ini ialah Madu, Buah Tin, Kismis, Kurma Merah, Apricot, Delima, Lada Pintai, Cengkih, Kunyit, Buah Pala, Senduduk Putih, Mahkota Dewa, Habbatus Sauda, Mengkudu, Teja Lawang dan pelbagai lagi bahan semulajadi yang mampu mengatasi segala macam penyakit.


Banyak jenis tumbuhan semulajadi telah digunakan oleh nenek moyang kita untuk mengubati penyakit. Namun, ramai antara kita belum mengetahui dan berasa yakin akan kehebatan bahan-bahan semulajadi ini dalam merawat penyakit. Gabungan 23 jenis herba terpilih ini juga terdiri daripada makanan sunnah yang sememangnya bermanfaat untuk kesihatan tubuh badan. Jika diamalkan setiap hari, ia mampu mencegah pelbagai penyakit, menyihatkan badan dan mengembalikan keseimbangan sistem tubuh.

Jus Hidayah Gold ini juga merupakan ikhtiar kepada masalah kesihatan yang serious dan kronik seperti kanser, diabetes, darah tinggi, gout, SLE, angin ahmar, migraine, buasir, denggi, masalah usus dan sebagainya.

DUTA PRODUK - IMAM MUDA ASYRAF


Imam Muda Asyraf telah dipilih sebagai duta produk kesihatan ini dengan tagline "Lebih Kuat, Lebih Cergas, Lebih Beramal". Umum mengetahui Imam Muda Asyraf merupakan juara musim pertama program Imam Muda yang disiarkan di saluran Astro Oasis membuatkan pemilik nama Muhammad Asyraf Mohd Ridzuan dikenali ramai.

Imam Muda Asyraf meneruskan dakwah beliau menerusi program bual bicara iaitu Hidayah Talk yang membincangkan pelbagai isu melalui laman Facebook pengeluar jus ini iaitu Seraimas HQ. Program bual bicara itu mengupas topik-topik semasa seperti isu kekeluargaan dan pentingnya kesihatan.

SYARIKAT SERAIMAS HERBS


Serai Mas Herbs Sdn Bhd ditubuhkan pada 2005 oleh Datin Hajjah Sunita Bibi Ali Akhbar. Syarikat ini menyediakan pelbagai rangkaian produk kesihatan dan produk kosmetik yang bermutu tinggi. Antara produk yang telah dihasilkan oleh syarikat ini ialah Losyen Terapi Anggun, Dara Masa Cucian Wanita, Serai Mas Herb, produk kulit Astanita Collagen Skinz dan C'Bidadari Juice Khas

Produk keluaran Serai Mas yang beroperasi sepenuhnya Labis Johor ini adalah untuk semua lapisan masyarakat. Dari bayi, kanak-kanak, remaja, dewasa sehinggalah untuk orang tua, tidak kira lelaki mahupun wanita. Dengan kualiti yang ditawarkan pada setiap produk keluaran syarikat ini, Datin Hajjah Sunita Bibi Ali Akhbar percaya produknya mampu ke arena global pada suatu hari nanti.

Tel : 012-784 8364
Website : www.seraimas.my
Facebook : Seraimas HQ
Instagram : @seraimashq
Youtube : Seraimas Herbs

20 comments:

  1. wow..menarik gila hadiah dia...rm10k siapa tak nak kan???

    ReplyDelete
  2. Wah, menarik hadiahnya. Nak try juga la...

    ReplyDelete
  3. wow besarnya hadiah..nak join jugak la

    ReplyDelete
  4. senang sangat contest gini. Ber'wefie'je boleh menang. Harap dapat menang la... eem kena pergi cari jus tu dulu apa2 pon... kan? kang x valid plak nnt...

    ReplyDelete
  5. Bulat mata tengok hadiah dia. 20g gold bar kot. Kalau menang ni memang nangis la

    ReplyDelete
  6. Selalu nampak Jus Hidayah Gold ni dekat tv..Banyak khasiat dia sampai 23 herba dia guna..memang kena cari la sebab satu keluarga boleh minum.. Wah nak cuba la peraduan dia buat..mana tau menang..hehe..mudah je tu..wefie je

    ReplyDelete
  7. wah...hadiah best...rugi kalau tak join...

    ReplyDelete
  8. menarik sangat hadiah dia..jus ni pun tengok byk khasiat dia..lg2 bahan kandungan dia sungguh mantap

    ReplyDelete
  9. hanya dengan wefie mungkin dapat menang 20g gold bar ..menarik tu

    ReplyDelete
  10. apa lagi meh la kita memasing joi dah contest, i nak p cari la jus hidayah gold ni heheee

    ReplyDelete
  11. Wajib join ni. Sempat lagi tak? haha

    ReplyDelete
  12. Kesihatan dapat.. n klau ada rezeki boleh menang lagi..hihihi

    ReplyDelete
  13. Mudah je contestnya,hadiah lumayan,nak gi pinjam botol la heeheee

    ReplyDelete
  14. beruntung sapa yang menang, kena dapatkan juga ni jus hidayah . mana tau rezeki last minit. bagus ni kalau amalkan badan pun sihat

    ReplyDelete
  15. Mewah betul hadiah yang ditawarkan oleh SeraiMas..jom join ramai2..mane tahu dapat menang emas..

    ReplyDelete
  16. Mak oooii wefie je boleh menang RM10k??

    ReplyDelete
  17. hadiahnya lumayan sgt! untung-untung boleh menang.. :)
    wefie je kan.. senangnya lahai.. hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...