Tuesday, October 10, 2023

HUAWEI WATCH GT4 dan HUAWEI MATEPAD 11' Kombinasi Fesyen dan Fungsi

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Huawei secara rasmi mengumumkan pelancaran HUAWEI WATCH GT 4 dan HUAWEI MatePad 11” PaperMatte Edition terbaharunya, berikutan kejayaan besar pelancarannya di Eropah dan China baru-baru ini. Menjelmakan intipati cadangan "Fashion Forward", generasi baharu siri perdana WATCH GT mewakili satu peristiwa penting dalam perjalanan Huawei untuk menyatukan teknologi dan ekspresi fesyen. Dengan cadangan itu, ia menandakan era baharu fesyen boleh pakai yang memperkasakan pengguna untuk memperibadikan perjalanan kesihatan dan sukan mereka tanpa menjejaskan gaya. Dikenali sebagai tablet paparan PaperMatte pertama di Malaysia, HUAWEI MatePad 11” PaperMatte Edition direka untuk memenuhi keperluan pengkomputeran harian pelajar pengajian tinggi dan profesional muda. 


HUAWEI WATCH GT 4

  • Ditetapkan untuk menjadi Pusat Setiap Perbualan, WATCH GT 4 Huawei didatangkan dalam dua saiz – 46mm dengan reka bentuk Dail 'Oktagonal' ikonik untuk pernyataan yang berani, dan 41mm menampilkan reka bentuk loket elegan yang menggabungkan keanggunan ke hadapan fesyen dengan estetika barang kemas dengan lancar, selaras dengan gaya pemakainya.

  • Sistem Paparan Sentiasa Hidup (AOD) yang dipertingkatkan meningkatkan pengalaman pengguna, dilengkapi dengan pelbagai muka jam yang boleh disesuaikan – dengan 12 reka bentuk baharu dan akses kepada lebih 25,000 muka jam tangan rasmi dan pihak ketiga melalui HUAWEI Watch Face Store , membenarkan kemungkinan pemperibadian yang tidak berkesudahan untuk disesuaikan dengan mana-mana gaya, daripada mesyuarat lembaga pengarah hingga tamatan hujung minggu.

  • Serasi secara meluas dan memberikan hayat bateri yang teguh: HUAWEI WATCH GT 4 kini serasi dengan peranti iOS dan Android; sambil membenarkan sehingga 14 hari hayat bateri yang panjang pada 46mm1 dan 7 hari pada 41mm2.


Pengurusan Kesihatan Profesional: Siri WATCH GT terbaharu menambah baik panduan sukan pintar dan ciri pendamping kesihatan profesionalnya, mempersembahkan teknologi pemantauan denyutan jantung TruSeen™ 5.5+ yang dipertingkatkan. Penambahbaikan memberikan bacaan yang lebih tepat dan analisis mendalam tentang metrik fisiologi pemakai. Selaras dengan tumpuan yang semakin meningkat pada kesihatan dan kesejahteraan, siri HUAWEI WATCH GT 4 menawarkan lebih 9 kategori dan 200 pelan latihan saintifik yang diperibadikan, semuanya boleh diakses dengan mudah secara percuma melalui Aplikasi Kesihatan HUAWEI, yang direka memperkayakan perjalanan kecergasan pengguna.

HUAWEI MatePad 11” PaperMatte Edition


1. Pelindung Mata Paparan PaperMatte
  • Memperkenalkan HUAWEI MatePad 11” PaperMatte Edition dengan Paparan PaperMatte revolusioner, menawarkan tontonan dan penulisan yang selesa dalam semua keadaan pencahayaan dengan menghapuskan 97% silau melalui teknologi goresan anti-silau peringkat nano yang inovatif.
  • Huawei mereka bentuk skrin tablet dengan teliti, melaksanakan proses pemadanan ketepatan tahap piksel untuk menjajarkan tekstur skala nano dengan pengedaran piksel, sambil melaraskan sudut struktur untuk mengelakkan cahaya pantulan yang menegangkan mata dan memastikan imej yang jelas dan seragam.
  • Tablet PaperMatte Huawei mengutamakan keselesaan pengguna, memegang SGS Low Visual Fatigue Premium Performance dan pensijilan TÜV Rheinland Reflection Free yang mengutamakan industri, mengurangkan ketegangan mata dengan cahaya biru rendah dan teknologi bebas kerlipan.

2. PaperMatte Paparan Kawalan Sentuhan Licin
  • Dengan pengalaman pengguna sebagai keutamaan, paparan HUAWEI MatePad 11” PaperMatte Edition mempunyai tekstur yang sutera dan kalis cap jari. Ini dipadankan dengan permukaan sentuhan yang lebih responsif yang mempunyai permukaan sentuhan yang lebih kecil untuk respons didaftarkan dan menampilkan kadar penyegaran tinggi 120Hz yang meningkatkan kelajuan sebanyak 10% berbanding pendahulunya.
  • Untuk membantu dalam penyelenggaraan skrin, pembungkusan produk termasuk kain penggilap kulit sintetik mikrofiber kelabu dua belah muka yang mudah menanggalkan cap jari, habuk, kotoran dan juga calar kecil.


3. PaperMatte Paparan Pen-Atas-Kertas Penulisan
  • Direka bentuk untuk mereka yang menyukai rasa pen di atas kertas, Paparan PaperMatte menyediakan pengalaman menulis yang tulen dengan maklum balas sentuhan, kesan deria yang mengasyikkan dan keupayaan anti-pantulan yang unggul, meningkatkan pengalaman menulis tablet tradisional dengan ketara. Untuk pengalaman menulis yang lebih mudah, gunakan HUAWEI M-Pencil (generasi ke-2), dipasang dengan stylus dengan nib elastomer nilon dan kelengahan rendah 2ms.

4. Didorong oleh prestasi
  • HUAWEI MatePad 11” PaperMatte Edition menawarkan paparan HUAWEI FullView 2560 x 1600 resolusi tinggi dengan gamut warna P3 dan 275 PPI, memberikan visual yang tajam dan bertenaga untuk pengalaman visual yang menawan. Reka bentuknya adalah klasik dan canggih, dengan pilihan warna Graphite Black. Jika mudah alih adalah keutamaan anda, HUAWEI MatePad 11” PaperMatte Edition mempunyai berat 480g, ia adalah pilihan yang lebih padat.
  • HUAWEI MatePad 11” edisi PaperMatte menyokong HarmonyOS 3.1, membawa pengalaman pejabat pintar yang lebih tinggi. Selain itu, tablet ini mengutamakan produktiviti dengan fungsi WPS Office (ID PH SAYA SAHAJA) peringkat PC khusus. Ia menawarkan penyuntingan dokumen peringkat PC dan keupayaan pejabat berkecekapan tinggi, seperti paparan berbilang tetingkap, penukaran pantas dengan tab, pelarasan saiz tetingkap percuma dan antara muka pengguna yang mudah diakses.
  • Huawei MatePad 11” PaperMatte Edition menampilkan cipset Snapdragon 870 untuk sambungan pantas, hayat bateri yang dilanjutkan dan pengalaman audio-visual gred pawagam dengan sistem empat pembesar suara dan penalaan audio Histen 8.0.


Harga dan Tarikh Keluaran

HUAWEI WATCH GT 4 akan tersedia untuk prapesanan mulai 5 Oktober 2023 di semua HUAWEI Experience Store, Laman Web Rasmi HUAWEI, HUAWEI Official Store di Shopee, HUAWEI Flagship Store di Lazada, Senheng, senQ dan Harvey Norman di mana pelanggan akan layak mendapat hadiah bernilai sehingga RM 580 selepas pembelian dibuat dari 5 Oktober 2023 hingga 13 Oktober 2023. HUAWEI WATCH GT 4 dalam 46mm didatangkan dalam empat warna berbeza: Kelabu dengan Tali Keluli Tahan Karat Bersepadu, Hijau dengan Tali Tenunan Hijau, Coklat dengan Tali Kulit Coklat , dan Hitam dengan Tali Fluoroelastomer Hitam. Manakala HUAWEI WATCH GT 4 dalam 41mm hadir dalam tiga warna berbeza: Perak dengan Gelang Kunci Piano Dua tona, Putih dengan Tali Kulit Putih dan Hitam dengan Tali Fluoroelastomer Hitam.


HUAWEI MatePad 11” PaperMatte Edition (8GB + 128GB WIFI) akan tersedia di seluruh negara mulai 5 Oktober 2023 dengan harga RM 2,299 di semua Kedai Pengalaman HUAWEI, Laman Web Rasmi HUAWEI, Kedai Rasmi HUAWEI di Shopee, Kedai Utama HUAWEI di Lazada. Pelanggan akan dapat menerima hadiah percuma bernilai sehingga RM 1,496 termasuk HUAWEI M-Pensil, Papan Kekunci Pintar Boleh Tanggal HUAWEI MatePad, Kain Penggilap Mikrofiber HUAWEI dan Perlindungan Skrin 6 bulan semasa pembelian.


Untuk maklumat lanjut, kemas kini atau promosi terkini tentang HUAWEI WATCH GT 4 dan MatePad 11” PaperMatte Edition, sila lawati Laman Web Rasmi HUAWEI

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...