Wednesday, September 30, 2020

LuCOL-S Rahsia Kecantikan Maria Farida Tampak Muda Remaja

 Assalamualaikum dan salam sejahtera


Baru-baru ini aku berkesempatan berjumpa sendiri dengan Datin Seri Maria Farida di sebuah event pelancaran satu produk supplement kecantikan di Cyberjaya. Biarpon sudah menginjak umur 51 tahun, pelakon yang cukup terkenal ini seperti tidak dimamah usia. Dalam event tersebut, beliau sempat berkongsi tips-tips untuk kekal muda dan bertenaga.



Siapa yang tak kenal dengan Maria Farida, pelakon cantik yang berdarah kacukan ini. Menurutnya, semakin meningkat usia, semakin banyak benda kena jaga. Terutama sekali bab pemakanan. Beliau cukup gemar akan makanan, terutama sekali cokelat dan nasi lemak. Datin Seri Maria Farida sangat menyukai dua makanan ini. Namun begitu, beliau akan tidak makan apa-apa apabila tiba waktu senja. Itu satu benda yang beliau jaga untuk kekalkan bentuk tubuh badannya.



Tapi beliau tetap risau, makan itu ini tanpa terkawal akan menyebabkan kenaikkan berat badan yang mendadak. Namun setelah diperkenalkan oleh produk supplement LuCOL-S, soal makan tiada masalah lagi. Beliau cukup mengkagumi keberkesanan produk ini kerana tiada sebarang alahan yang dialami. Tidak seperti produk-produk supplement yang pernah beliau cuba sebelum ini. 



Tidak hairanlah kenapa Pegawai Eksekutif PlantBio Research Sdn. Bhd, Ooi Thean Nip, memilih Datin Seri Maria Farida sebagai duta produk LuCOL-S ini. Menurutnya lagi, pemilihan beliau sebagai duta juga atas faktor pasaran buat mereka yang dah menginjak umur 40-an yang ingin tampil muda dan bertenaga seperti Datin Seri Maria Farida. 


Jom kita tengok kelebihan-kelebihan mengamalkan LuCOL-S ini

  • Mencerahkan kulit
  • Mengurangkan kedutan
  • Menegangkan muka
  • Menegangkan payudara
  • Sendi semakin kuat
  • Sakit sendi berkurangan
  • Bertenaga dan cergas



Kesannya boleh nampak seawal 7 hari sekiranya diamalkan secara konsisten. Satu produk yang bagus untuk diamalkan baik lelaki mahupun wanita. LuCOL-S telah menjalani beberapa ujian makmal dan kolaborasi bersama beberapa institusi klinikal untuk memastikan keberkesanannya. Produk ini telah berjaya menembusi pasaran United Kingdom, Ireland, Hong Kong dan juga China.



Buat mereka yang berminat untuk mendapatkan produk LuCOL-S ini, boleh dapatkan butiran lanjut dan beli secara atas talian di laman sesawang mereka, FACEBOOK dan INSTAGRAM.


14 comments:

  1. cantik la dia tu. patut la lucol ambik dia sebagai duta. dah 50 pun masih nampak like 30 an.

    ReplyDelete
  2. setiap kali dengar nama Maria Farida mesti teringat Zharif gn Faries. hahaha kelakar la! anyway ini ke rahsia kecantikan awak lepas ni?

    ReplyDelete
  3. Yalah Datin Seri Maria Farida nie nampak muda aje..kenalah cuba produk LuCOL-s nie kerana banyak manafaatnya..Semakin berusia memang semakin kena jaga kesihatan.

    ReplyDelete
  4. Suka tgk maria faridah semakin cantik, produk LUCOL-S ni pun byk khasiat dia

    ReplyDelete
  5. seriuslah umur dia dah 51? wah nampak muda dan cantik ya! tahniah untuk pelancaran produk LuCOL-S ni, semoga lebih maju jaya selepas ni.

    ReplyDelete
  6. Org sesuai untuk jadi duta produk... datin ni memang muda remaja.. awet muda dari dulu sampai sekarang..

    ReplyDelete
  7. Org sesuai untuk jadi duta produk... datin ni memang muda remaja.. awet muda dari dulu sampai sekarang..

    ReplyDelete
  8. Memang beliau nampak sangat cantik di usia sebegitu kan. Kulit dia memang nampak flawless giler kan

    ReplyDelete
  9. Cantiknye Maria Farida. Bestnye dapat jumpa dia. Nak cantik gak macam dia. Hehe

    ReplyDelete
  10. Banyak kebaikan juga bila ambik produk ni. Bila dah 3 series, lagi kena jaga kalau nampak muda mcm FMaria Farida!

    ReplyDelete
  11. Bagusla kalogen ni. Nanti nak cuba sendiri..mana tahu lagi 2 gahun jd maria farida hehe

    ReplyDelete
  12. No wonder Datin Seri looks so young and beautiful. I pun nak consume this product to look good

    ReplyDelete
  13. Produk ini ker yang awak guna untuk nampak lebih muda dah jambu hehehehe wakakakaka... Kita nak juga lah guna boleh tak tak nak tua nak muda jer wakakakakaka...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...