Monday, September 5, 2011

Lebaran 2011

Assalamualaikum

Kali nie aku nak bercerita kisah hari raya aku. Sekarang nie, aku sudah berada di matrikulasi. Aduiiii, rasa sekejap betul cuti. Dah balik ke matrik semula. 


Aku sebenarnya malas nak cerita panjang, cuma nak sajikan gambar-gambar hari raya aku je.












Lepas habis beraya rumah sedara aku dekat Negeri Sembilan, keluarga aku terus balik Pahang kampung ayah aku. Tak lama pon kami balik Pahang, Raya ketiga dah balik semula ke Selangor.






Hari raya ketiga tu, sampai je Selangor terus pergi pickup Faries dekat rumah nenek dia di Jalan Kebun. Kami bercadang nak beraya sama-sama ke rumah kawan-kawan kitorang di Banting. Pada 4 September, aku sempat beraya 3 buah rumah sebelum balik ke Matrikulasi.




Bas aku ke Pulau Pinang jam 2 petang, jam 12 tengahari aku dah kena balik rumah sebab nak bertolak ke Klang Sentral. Belah petang tu Hareez ada buat rumah terbuka, serious rasa nak pergi tapi tak dapat ikut. Tak apalah, jumpa lagi nanti. 


Post edited : July 2021

7 comments:

  1. meriahnya raya dye.. hohohox

    ReplyDelete
  2. byk gila gmbaq! haha dok matrik penang ka skrg?

    ReplyDelete
  3. fezul : =D

    shahirah : a'ah . dok matrik penang . tension ja

    ReplyDelete
  4. meriahnya raya ! :)
    zharif azis , zharif azis pakai kamera apakah ?
    sexcited nak tahu sebab gambar semua cntik :)

    ReplyDelete
  5. grand vision . harga 300 je =D beli kat tesco . ahhahaa

    xd lah cantek mana tp boleh laa . asal ada .

    tp x sume gambar kat atas ambek pkai kamera , ad yg pkai phone . kebanyakkan nya pkai kamera lah =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Popular Minggu Ini