Friday, July 29, 2011

Senyap

Assalamualaikum

Pengumuman ! Peperiksaan akan berjalan bermula 2 sehingga 4 Ogos. Jadi mohon kerjasama untuk senyap dan tidak memberi sebarang gangguan. Semoga berjaya bat semua pelajar KMPP !


Aku agak nervous ya untuk peperiksaan ini. Maklumah, tak berapa bersedia. Macam mana nak bersedia kalau 24 jam mengadap laptop. Tapi insyaAllah, aku akan cuba buat yang terbaik.

Ouh ya, dengar cerita sekarang dekat KMPP nie banyak kes kecurian berlaku. Dah masuk 6 blok kena pecah masuk dan semuanya terjadi di blo perempuan. Modus operandi pencuri berkenaan ialah dengan cara pukau. Tak tahu macam mana dia buat, tapi katanya dia akan ketuk pintu pada lewat malam dan pukau mangsa tersebut sekiranya mereka membuka pintu. Agak seram ya. Tak tahu mana dorang belajar benda-benda pukau nie. 

Ada satu kejadian tu, satu pelajar perempuan nie siap kejar kot pencuri tu dan dia dapat melihat wajah lelaki itu. Aku harap pencuri tu berjaya ditangkap supaya dapat mengekang kes kecurian yang berlaku di KMPP nie.

Post edited : July 2021

17 comments:

  1. siryes gempak entry2 kaw , stiap entry ade pix bermotip , dasyat2 =)

    ReplyDelete
  2. xmau da. . . .komen pas nieh. . .kau ckap aq batak nak tengok. . .<---..huhu

    ReplyDelete
  3. hahaha . rajin kot ambek gambar . syiookk =D

    ReplyDelete
  4. nice blog...dak kmpp gak ek...

    ReplyDelete
  5. yupp . budak kmpp . sape nie erk ?

    ReplyDelete
  6. good luck :)

    kasi potong itu tgn pencuri. banyak mereng. HUH !

    ReplyDelete
  7. budak 4flat nih . jangan main-main . ;D

    ReplyDelete
  8. aminn . haikal kau pon sama . aq doakan kau 4flat jugak =)

    ReplyDelete
  9. yang kejar tu teruk dia kena balik lepastu. hoh. mesti dia menyesal keja lalala~ hehe dah tau dah yang last tu tipu!! :p kbai :D

    ReplyDelete
  10. tapi sungguh kagum dengan kesungguhan yg dia tunjuk .

    hahaha . mcm tau2 je =P

    ReplyDelete
  11. hai kamu. saye budak baru. jenguk2 & follow sini. slmt berkenalan ;)

    ReplyDelete
  12. hahahaha... ayam gunting tu ape zharif?... ayam sembelih pakai gunting ke?

    ReplyDelete
  13. qaseh : thanx =D

    aswad : bukan . x pernah dengar k ? kalao mai dtg selangor , mest tau ayam gunting tu apa . sedaapp sangt

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Popular Minggu Ini