Friday, June 10, 2011

Ambek kau

Assalamualaikum

Seperti yang aku pernah bagi tahu, aku nie agak sedikit lembab bab-bab assignment, penggunaan portal dan segala yang melibatkan komputer /laptop. Jadinya, baru-baru ini aku ditegur oleh pensyarah Fizik aku. Beliau juga merangkap kepada pensyarah fizik untuk kuliah dan juga mentro kelas aku. Kiranya dalam satu minggu memang banyak kali hadap muka dia.

Aku kena tegur sebab tak hantar assignment. Pertama sekali, memang aku tak faham langsung bab-bab Fizik nie. Aku amat benci subjek Fizik. Jadinya, aku tak reti buat. Masalah yang paling utama ialah, aku langsung tak reti nak guna portal KMPP. Dah berapa minggu belajar di sini, tapi aku masih tak tahu gunakan portal rasmi KMPP.

Kalau setakat tegur-tegur biasa, aku boleh terima lagi. Siap nak potong markah aku, nak bagi tahu ayah aku bagai. Tapi aku sebenarnya langsung tak kesah pon. Pergi jelah bagi tahu. Lepastu dia siap kaitkan tak siap tugasan dengan hal keluarga. Dia concern kot-kot aku ada masalah keluarga dekat rumah. Tidak ya. Aku cuma ada masalah mengadaptasi situasi baharu. Walaupun aku rasa janggal dia kaitkan hal peribadi aku dengan assignment, tapi dia nie tidaklah seburuk atau sejahat yang disangka. Hakikatnya, dia siap tolong print kan aku assignment lai tau. Terharu gila kot.

Post edited : July 2021

15 comments:

  1. hurm kesian habis...leturer hensem 2 x tahan....

    ReplyDelete
  2. ahaa! same2,, fizik? huh~ cam nak lari saje..

    ReplyDelete
  3. to faries : hhaaaaa . memang kenyataan :)

    bel nabilah : fizik susah kan .

    ReplyDelete
  4. life s a student mmg banyak cabaran o..

    ReplyDelete
  5. yess i know . but it's too tough for me :(

    ReplyDelete
  6. fizik memang tak best..hahaha...
    lecterur hensem tu..nasib baik kau ni lelaki XD

    ReplyDelete
  7. susah sangat . bukan sikit ja .

    ada jugak ke kes pelajar bercinta dengan lecturer ?

    ReplyDelete
  8. HAHA. ingatkan nk kena marah rupa rupanya dia tolong. best nye dapat ckgu cm tuu..

    buat assigment oke zharif ;)

    ReplyDelete
  9. tu la pasal . dah cuak gila masa tu .
    memang beruntung sangat . baik gila lah .
    lepas nie xnak tido dlam kelas dia . hahahaa .

    ReplyDelete
  10. kuatkan semangat kuatkan hati.
    Allah s.w.t always be by ourside. :)

    ReplyDelete
  11. itulah perasan hensem lagik..kan dah kena marah..mungkin lecturer tu sakit jiwa..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Popular Minggu Ini