Wednesday, July 19, 2023

Dashu Produk Penjagaan Diri Lelaki Korea Kini Dijual di Watsons

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Rambut merupakan mahkota seorang lelaki. Salah potong rambut pon boleh buat mood off, apatah lagi kalau ada masalah rambut. Di era yang rata-rata semua menitikberatkan penampilan, produk-produk mencantikkan diri semakin banyak dijual di pasaran. Melihat trend ini, Dashu - jenama penjagaan diri yang terkemuka di Korea telah mengawal menawarkan rangkaian produk yang pelbagai dengan harapan dapat mengubah gaya dan kehidupan lelaki bandar.

Ditubuhkan di Korea sejak 2001, Dashu telah menjadi jenama isi rumah yang menawarkan produk penggayaan, badan, penjagaan rambut, muka dan solekan serta dengan bangganya menubuhkan jenamanya dengan pelakon Korea terkenal dunia sebagai duta mukanya seperti Ryu Jeon Yeol dan Cha Eun Woo. Terdapat berita gembira kerana Dashu membuat kehadirannya di Malaysia dengan memperkenalkan rangkaian produk dandanan rambut dan penjagaan rambut lelaki terbaiknya yang hanya terdapat di Watsons.


Bagi lelaki yang ingin memiliki pesona bergaya, wax rambut yang paling dicari tersedia dalam tiga jenis :
  • Wax Super Mat Asli
  • Wax Kuasa Ultra Holding
  • Wax Otot Kuasa Reka Bentuk Liar

Produk yang paling mendapat perhatian dalam segmen penjagaan rambut tidak lain adalah Dashu Mega Hold Super Spray (250ml) untuk semburan air eksklusif lilin dengan 100% bahan kacang hitam. Satu lagi kemasukan yang ketara ialah Dashu Ultra Mat Down Stick Wax (40g) kegemaran Korea sepanjang masa di mana keajaiban berlaku kerana ia tidak melekit tangan, dan sebaliknya menjinakkan rambut keriting dengan vitamin.


Terdapat lebih banyak lagi mengenai rangkaian penggayaan rambut Dashu yang terkenal dengan Ultra Bond Gel Down Perm (100ml) dengan jenis gelnya untuk perm turun sendiri untuk menjinakkan rambut bayi yang tidak kemas yang diperkaya dengan 6 ekstrak herba dan minyak sayuran untuk melindungi rambut.

Dashu meneruskan tawaran menonjolnya untuk penyelesaian penjagaan rambut dengan dua tawaran hebatnya untuk anti-rambut gugur. Pek terkemuka ialah Dashu Anti-Hair Loss Hair Cushion (16g) meninggalkan jejak ajaib untuk menutupi kawasan untuk mengekspresikan kelantangan manakala Dashu Anti-Hair Loss Fixer Mist (120ml) adalah pembaikan kusyen rambut untuk memaksimumkan kusyen rambut yang berkekalan .


Dengan matlamat Dashu untuk mengubah kehidupan dan gaya, ini hanyalah permulaan baharu bagi lelaki Malaysia untuk menemui dan menikmati penjagaan yang menonjol kepada waris mereka. Dashu telah dilancarkan secara rasmi di FERRIA KL memperkenalkan Watsons sebagai saluran eksklusifnya dengan kehadiran Caryn Loh, Pengarah Urusan, Watsons Malaysia dan Yuliana Han, Pengurus Besar (Pasaran Luar Negara) untuk Dashu dan bersama Rakan Watsons Brandon Ho dan Marc Sadique yang berkongsi perkongsian mengenai produk wira Dashu

DASHU PRICE LIST AT WATSONS STORE NATIONWIDE AND ONLINE
  1. DASHU ORI SUPER MAT WAX 15ML - RM12.90
  2. DASHU WILD DSG MUCLE WAX 15ML - RM12.90
  3. DASHU ULTRA HOLD PWR WAX 15ML - RM12.90
  4. DASHU ORI SUPER MAT WAX 100ML - RM40.90
  5. DASHU WILD DSG MUCLE WAX 100ML - RM40.90
  6. DASHU ULTRA HOLD PWR WAX 100ML - RM40.90
  7. DASHU HAIR FIXER MIST 120ML - RM46.70
  8. DASHU HAIR CUSHION NTR BLK 16G - RM50.20
  9. DASHU ULT BD GEL DW PERM 100ML - RM46.70
  10. DASHU ULT MAT DW STICK WAX 40G - RM38.90
  11. DASHU MEGA HOLD SP SPRAY 250ML - RM40.40
  12. DASHU MAGIC COVER BAND 52PCS - RM25.90

Maklumat lanjut, sila layari pautan berikut https://www.watsons.com.my/all-brands/b/155227/dashu



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...