Sunday, May 28, 2023

7 Rangkaian Produk Penjagaan Kepala dan Rambut dari NH Beauty Solution

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Sejak aku warnakan rambut nie, aku menjadi sangat peka dengan penjagaan kesihatan rambut. Maklumlah, bila kita dah warnakan rambut, rambut jadi kasar dan kering. Banyaklah tips serta set penjagaan rambut yang aku baca dari perkongsian kawan-kawan. Dan kebetulan pada baru-baru ini, aku hadiri satu majlis pelancaran set penjagaan rambut oleh usahawan muda dari Pantai Timut.Ikuti butirannya !


Agak jarang kita dapati produk bumiputera bagi rangkaian penjagaan kulit kepala dan rambut. Ini merupakan satu langkah bijak buat usahawan muda yang berasal dari Terengganu. Set penjagaan kulit kepala dan rambut NH Beauty Solution ini didatangkan sebanyak 7 rangkaian produk. Pada asalnya hanya 2 produk diketengahkan dan telah mendapat sambutan yang cukup baik dari orang ramai.


Ramai antara mereka yang menyarankan supaya produk NH Beauty Solution ini ditambahkan lagi kepelbagaiannya. Maka dengan itu, terhasillah 5 produk baharu yang dilancarkan sekaligus ketika di majlispelanacaran tersebut yang diadakan di The Face Suite pada minggu yang lalu. Penat jerih selama lebih 12 bulan dalam proses penyelidikan dan pembuatan.



Untuk pengetahuan semua, Puan Nurul Hidayah Mohmad memang minat bidang perniagaan sejak di zaman sekolah lagi. Menyedari beliau tidak direzekikan dalam bidang akademik beliau berazam untuk berjaya melalui perniagaan dan itu sangat membuahkan hasil. Selain produk penjagaan kepala dan rambut ini, terdapat juga produk lain yang diusahakan oleh Pengasas muda berusia 29 tahun ini seperti Saloon Muslimah, Butik Pakaian, Perniagaan Gajet dan juga sedang berjinak-jinak didalam peniagaan emas juga.


Bagi mempertingkatkan lagi pengetahuan dan kemahiran beliau dalam bidang salon dan penjagaan kulit kepala, beliau mengikuti kursus dan kelas-kelas untuk menambahkan lagi ilmu dalam bidang ini. Bolehlah dapatkan produk NH Beauty Solution di laman sosial atau turut serta live Pn Nurul Hidayah di laman Tiktok untuk dapatkan tawaran eksklusif untuk kesemua produk-produk beliau.


Hair Lost Shampoo : RM69.90
Hair Treatment Shampoo: RM69.90
Masque : RM79.90
Hair Tonic : RM89.90
Hair Serum : RM39.90
Leave In : RM39.90
Hair Treatment 12in1 : RM79.90



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...