Sunday, March 13, 2011

Kemalangan


1 March 2011, aku telah ditimpa kemalangan. Ia telah berlaku di depan pasaraya Econsave. Agak memalukan kerana terdapatnya kedai makan di situ. Apabila kejadian itu berlaku, ramai yang memerhatikan aku. Tidak hiraukan kesakitan yang dialami, aku terus memandu motor setelah jatuh tu.  

Aku bawa laju masa tu, ditambah pula dengan hujan, jadinya jalan agak licin. Silap aku sebab brek secara mengejut. Makanya gedebuk jatuh. Habis calar balar tangan aku. Sumpahlah sakit gila.


Aku terus pergi ke klinik panel under tempat aku bekerja. Cuci semua luka tu. Malang sekali aku tidak dapat MC. Kena juga masuk kerja. Sumpahlah aku tak tahu pulak MC tu kena mintak. Kalau tak mintak, tak dapatlah cuti sakit tu. 


Post edited : July 2021 (Motif sangat lepas kemalangan terus ambil gambar dulu ?)

10 comments:

  1. As'salamualaikum , ya Allah . Hati-hati lain kali ya , semoga Allah lindungi ustaz . Semoga juga cepat sembuh tau .

    ReplyDelete
  2. Walaikumsalam fatin :) Alhamdulillah skang dh sehat . Thanx fatin :)

    ReplyDelete
  3. Ishk ishk ishk . Nasib baik pakai helmet . Selama ni aku bdakwah ajak pkai helmet , susah sgt . Ahahaaha

    ReplyDelete
  4. Dalam kampung malas la nak pkai helmet . Hahahaha

    ReplyDelete
  5. syukur alhamdulillah selamat.. dah2 jgn marah2 ada la zharif buat salah kat sape2 tuuu.. jgn salahkan org ek.. salahkan diri sendiri dulu... itu la ubat kepada kesabaran.. aminnn :D

    ReplyDelete
  6. maybe ade kot . tp siapa ? hahaha .
    thanx aswad :)

    ReplyDelete
  7. hahahhaa..

    bengong jugak mamat ni..
    ade pulak salah kan bonggol kat situ ~,~"

    hahaha

    ReplyDelete
  8. memang bonggol tu yg salah . kerana bonggol tu sy tekan brek . hahaha . qada dn qadar lah sebenarnya .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Popular Minggu Ini