Friday, March 25, 2011

Mengulangi sejarah

Assalamualaikum


Keputusan SPM bagi batch 2010 telahpun keluar. Sangat bersyukur dengan apa yang aku dapat. Ia tidaklah teruk dan tidak jugaklah cemerlang. Biasa-biasa je. Agak sedikit terkilan sebab beberapa subjek yang aku target untuk dapat A kecundang. Namun subjek yang aku tak target dapat A seperti subjek Sejarah, tup tup dapat pula A. Pelik betul. Sedangkan dalam kelas selalu tidur kot. 

Aku dapat 6A daripada 12 subjek yang aku ambil. Okaylah, Alhamdulillah. Tahniah buat semua pelajar kelas saya dan rakan-rakan seperjuangan yang lain. 

Post edited : July 2021                               

13 comments:

  1. amboii siap tulis 6A2B4C =)

    yeay kau x de D !
    yeay aku x de C !

    hahha

    tahniah ;D

    tgk,tidor2 dlm kls pown dpt 6A,cbe klw usha lebih skit lgi,msti A kau byk! wuu

    ReplyDelete
  2. adi nak jugak : 7A5B :)

    best nya lahh xd C . boleh pergi mesir nie .

    tahniah juga adi :)

    cikgu hasni mest bangga dengan aku . dah lah selalu tidur dalam kelas dia . dia sibuk ajar sejarah , aq tidur plak . hahaha

    ReplyDelete
  3. wahh CEMERLANG nampak...Tahniah beb..huhuhu..:)

    ReplyDelete
  4. tahniah,
    hehehehe,
    walaupun sbjek science xok,btw,ko cam aq r,suke bio,huhu,aq pling xsuka kimia,pas nie ko jd ustaz r,kuang2, . . .

    ReplyDelete
  5. thanx :)
    memang x oke sangat kan subjek saens aku . tp x apalah .

    yeay ! fathi suka bio . *tetibe excited . hahaa

    aku pon x suka kimia . hoho .
    penink dan memenink kan .

    ReplyDelete
  6. hate kimia n add math.!!!!!!!!!!!
    walaupun aku blajar kat u ada Calculus,err,
    errr,math merapu. . . .
    pening2,
    huhuuhuhu. . . .

    ReplyDelete
  7. hahahaha..

    "I should not publish this post actually"

    opss,, kenape publish??hoho

    ReplyDelete
  8. TERR ... hahaa .
    ermm slalu lepas publish , sy post kat fesbuk , tp entri kali nie . sy x post kat fesbuk pon .

    ReplyDelete
  9. Get up to 100000 forum backlinks with our backlinks service & massive targeted traffic
    Get great web traffic using best backlink blast today. We are able post your custom message up to 100’000 forums worldwide, get thousands of backlinks and large targeted online web traffic in very short time. Most affordable and most powerful service for web traffic and backlinks in the world!!!!
    Your post will be published up to 100000 forums worldwide your website or blog will get instant traffic and massive increase in seo rankings just after few days or weeks so your site will get targeted long term traffic from search engines. Order now:
    backlink service

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Popular Minggu Ini