Tuesday, March 15, 2011

Reject


Tesco Klang merupakan tempat kegemaran ibu aku untuk beli kain pasang untuk baju raya. Memang tiap tahun akan datang situ untuk beli kain baju raya. Tak sangka boleh pula nampak jualan penghabisan stok. Ramai gila orang masa nie membelek-belek barang di rak tu. Semuanya murah-murah dan terdapat pelbagai jenis barang.

Harga semua bawah RM5. Memang tak ingat dunia lah bila pilih tu. Selagi muat troli, selagi tu masukkan. Berbaloi gila-gila kot. Alatan memasak semua bawah RM5. Mana nak dapat harga murah macam nie. Sampai dekat RM100 barang reject yang kitorang beli.


Post edited : July 2021

4 comments:

  1. cik cashier , sye brsimpati dgn anda
    ;( wu..wu..
    hohho

    ReplyDelete
  2. padan muka cik cashier . hahahaaa

    ReplyDelete
  3. Eh , ni tesco bkt tggi ke ? semlm aku prgi nmpak bese je . haha

    ReplyDelete
  4. nope . nie tesco klang . eh kat bukit tinggi pon ada tesco erk ? x tau pon . hahaahahaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Popular Minggu Ini