Sunday, August 6, 2023

Hilton Garden Inn Puchong Menawarkan Buffet Makan Malam Indah iaitu Symphony of Flavors

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hilton Garden Inn Puchong mengumumkan pelancaran makan malam bufet malam Sabtu mereka yang dinanti-nantikan yang dinamakan 'Symphony of Flavors'. Bufet ini menjanjikan kegembiraan buat individu dan keluarga di Lembah Klang yang mencari pengalaman menjamu selera yang luar biasa dengan pelbagai jenis hidangan yang lazat.


Dihoskan di Garden Grille, kedai makan sepanjang hari di hotel yang terletak di tingkat enam, tetamu akan dihidangkan dengan hidangan yang indah berlangsung setiap hari Sabtu dari jam 7:00 malam hingga 10:00 malam. 'Symphony of Flavors' menawarkan pelbagai pilihan hidangan lazat dari pelbagai sudut dunia, dengan tumpuan pada masakan tempatan. Untuk harga RM88 bersih setiap dewasa dan RM44 bersih bagi setiap kanak-kanak, pengunjung boleh menikmati pengembaraan gastronomi yang tidak ditawarkan di tempat lain.




Menu bufet menawarkan pelbagai perisa yang mengagumkan dan menerokai hidangan pelbagai budaya, yang menjadikan gastronomi Malaysia sebagai tumpuan utama. Nikmati rasa mantap hidangan istimewa seperti Kari Ayam Madras, Telur Masin Prawn, Percik Kembung Bakar, Alfredo Chicken, Ratatouille, and Salmon Gremolata with Lemon Dill Beurre Blanc. Hidangan utama yang menjadi tumpuan promosi ini ialah Laksa Utara.



Menu yang disajikan direka teliti bagi memenuhi pelbagai citarasa. Pilihan vegetarian, seperti Vegetarian Mutton Rendang dan Vegetarian Moussaka, boleh didapati bersama bahan-bahan sumber tempatan untuk menampung semua keperluan tetamu.




Chef Fadil, yang terkenal dengan kepakarannya dalam masakan Barat, mengetuai pasukan chef untuk gastronomi Sympony of Flavors ini. Chef Suffian ialah maestro di belakang Laksa Utara dan masakan Melayu, manakala Chef Selvi mempamerkan pengkhususannya dalam gastronomi India tempatan. Pasukan ini dilengkapkan lagi dengan inovasi Chef Sharmila yang menghasilkan hidangan berinspirasikan Thai dan kepakaran Chef Sin Yon dalam masakan Cina tempatan.



Tetamu yang menjadi ahli program Hilton Honors juga boleh memanfaatkan diskaun eksklusif. Untuk tempahan atau maklumat lanjut, hubungi Garden Grille di +603 8084 1299 atau boleh e-mel ke KULPU_FB@hilton.com atau lawati EatDrinkHilton.com

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...