Saturday, August 5, 2023

Tahniah Buat Pemenang Kempen Jom Cuti Sakan Anjuran KOPETRO

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Baru-baru ini aku mendapatkan pakej pelancongan ke Hatyai bersama Koperasi Kakitangan PETRONAS Berhad (KOPETRO) Travel untuk bercuti bersama kawan-kawan aku. Memang sangat enjoy trip ke Hatyai tu, semuanya berjalan lancar dengan adanya KOPETRO Travel sebagai agen kami ke sana sebab kebanyakkan daripada kitorang tak pernah lagi jejak ke bumi Hatyai. Jadi sangat bersyukur sebab ada KOPETRO Travel kerana memudahkan perjalanan kami di Hatyai. 


KOPETRO Travel merupakan anak syarikat KOPETRO. Minggu lalu mereka meraikan pemenang kempen Jom Cuti Sakan di Ketumbar by Rathnor, Megan Avenue II, di sini. Sejumlah 29 orang pembeli bertuah terpilih sebagai pemenang kempen yang telah berlangsung pada 1 Mac sehingga 30 Jun yang lalu.

Para pemenang telah dijemput hadir ke majlis ini untuk mencabut sendiri pelbagai hadiah berupa pakej percutian dan pelancongan bernilai lebih RM30,000. Jom Cuti Sakan menawarkan peluang untuk pelanggan memenangi pelbagai hadiah menarik apabila mereka berbelanja sebanyak RM1,500 atau lebih bagi mana-mana pakej pelancongan yang ditawarkan KOPETRO Travel.


Kempen ini telah mendapat sambutan menggalakkan daripada orang ramai sepanjang tempoh kempen dengan hampir 300 pelanggan layak menyertai cabutan bertuah untuk memenangi hadiah yang ditawarkan. Antara hadiah menarik yang dibawa pulang oleh pemenang termasuklah pakej percutian ke Bali, Indonesia selama 3 hari 2 malam, pakej pelancongan ke Ho Chi Minh, Vietnam selama 3 hari 2 malam, tiket ke taman tema Sunway Lagoon dan juga pakej-pakej lokasi ikonik yang lain.


Pengerusi KOPETRO, Roslan Abdul Rahim berkata, majlis penyampaian hadiah ini diadakan bagi menghargai pelanggan-pelanggan yang telah memberi sokongan kepada koperasi tersebut dengan mendapatkan pakej pelancongan dan pelbagai servis melalui KOPETRO Travel.


Tambah Roslan, yang juga merupakan Pengerusi Federasi Koperasi Pelancongan, Penjagaan Diri dan Kesihatan Malaysia Berhad (Fedcoop), KOPETRO Travel, yang merupakan salah satu syarikat di bawah Fedcoop, sentiasa menjaga hubungan baik di antara koperasi dan bekerjasama untuk meluaskan lagi perniagaan di dalam industri pelancongan dengan menawarkan pakej-pakej yang menarik dan berbaloi untuk dilanggan.

Pada majlis tersebut, Roslan turut mengumumkan bahawa pelanggan kini boleh mendapatkan pakej pelancongan daripada KOPETRO Travel dan juga barangan keluaran KOPETRO yang lain secara dalam talian di PETRONAS Shop melalui link https://bit.ly/43Ouglf.


Dalam pada itu, Ketua Pegawai Eksekutif KOPETRO, Encik Ahmad Shakir Ahmad Ubaidah, berkata, kempen Jom Cuti Sakan yang telah memasuki edisi keduanya ini telah mendapat sambutan menggalakkan daripada pelanggan dan telah menjana pendapatan yang baik untuk syarikat.

Tambah Ahmad Shakir, KOPETRO Travel juga akan turut serta di dalam pameran pelancongan MATTA Fair Kuala Lumpur yang akan berlangsung pada 1 - 3 September 2023 nanti di Pusat Pameran dan Perdagangan Antarabangsa Malaysia (MITEC). Beliau menyeru orang ramai mereka yang inginkan pakej percutian dengan tawaran hebat untuk tidak melepaskan peluang mendapatkan ‘harga runtuh’ di acara itu nanti.


Orang ramai yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai pakej-pakej percutian yang ditawarkan oleh KOPETRO Travel boleh menghubungi talian hotline di 03-21641577 atau 019-2577847, serta melayari laman web KOPETRO Travel di www.kopetrotravel.com.my. Selain itu, orang ramai juga boleh mengikuti akaun media sosial @kopetrotravel di Facebook, Instagram dan TikTok untuk informasi dan promosi terbaharu.

KOPETRO Travel menawarkan servis pelancongan dan percutian dengan pengalaman hampir 40 tahun menerajui industri pelancongan negara. KOPETRO Travel menyediakan rangkaian perkhidmatan serta nilai tambahan yang komprehensif untuk memudahkan percutian pelanggan.


Pelbagai anugerah telah berjaya dirangkul sejak syarikat ini ditubuhkan, antaranya Agensi Malaysia Terbaik Keseluruhan daripada Malaysia Airlines dan Rakan Perdagangan Paling Bernilai oleh Qatar Airways pada tahun 2023. Sebelum ini, KOPETRO Travel juga diberi penghargaan Jenama Terbaik The BrandLaureate SMEs BestBrands Award bagi kategori Riadah - Solusi Percutian dan Pelancongan pada tahun 2022 selain anugerah ‘Annual Million Dollar Award’ daripada Malaysia Airlines.

KOPETRO Travel juga telah berjaya dilantik sebagai salah satu agensi pelancongan di bawah agensi antarabangsa iaitu ‘The Advantage Global Network’. Penyertaan ini sekaligus membolehkan para pelanggan KOPETRO Travel mendapatkan pelbagai perkhidmatan pelancongan di seluruh dunia. Selain itu, syarikat ini juga merupakan agensi di bawah International Air Transport Association (IATA) yang diakreditasi.

Tahniah sekali lagi buat semua para pemenang kempen Jom Cuti Sakan anjuran KOPETRO !

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...