Saturday, August 20, 2011

Pemenang contest Iftar with Maria Elena

Assalamualaikum

Alhamdulillah, baru saja sampai rumah malam tadi. Penat sangat tapi dalam masa yang sama aku teruja sebab dah nak raya. Lagi satu aku teruja sebab aku berjaya menjadi top 15 untuk contest Iftar with Maria Elena. Yeay !!!!


15 pemenang berdasarkan bilangan LIKE, 2 peserta pilihan favourite Odisi Studio dan 5 peserta pilihan Maria Elena. Tahniah buat semua. Jumpa di majlis berbuka puasa tu nanti. Tak sabarnya ! Terima kasih buat 902 manusia yang menyumbangkan LIKE pada gambar aku. Sangat-sangat menghargai jasa kalian semua.


Post edited : July 2021

12 comments:

  1. Tahniah drpd ADI's Gift Shop :)
    Jgn lupa bwk balek gmbar byk dr sana ya

    ReplyDelete
  2. aku tk phm knape gmbar taktik kotor tu tiba2 ad dlm entri nih (-.-ll)
    not relates

    ReplyDelete
  3. segan nak amek gamba dgn dia . lag pon aku cuma pakai kamera murah ja . rasa mcm nak nanges kalau keluar kan . hahahaaa

    ReplyDelete
  4. haha , kotor pun kotor la , nnt boleh basuh guna sabun daia . ;D

    tahniahhhh !

    ReplyDelete
  5. congratss.kirim salam kat maria elena. ilove her tooooo!hehe

    ReplyDelete
  6. haikall : guna clorox lag berkesan kot . hahaha . thanx =D

    echa : kak maria ckap , waalaikumsalam kpd sesape yg kim salam kat dia =) huhu . thanx =)

    ReplyDelete
  7. waaaaaa~
    aq tak paham, tapi wat2 paham.
    ngee~

    ReplyDelete
  8. blog running.*walking fast* hahaha
    kayy congrats too. mmng terdesak pon time tu, cos MARIA ELENA IS AWESOME ! kan kannn.tatik kotor for kebaikan takpe kan :3

    ReplyDelete
  9. yeahh . mmg msa tu sehabes baek nak dpat kan top 15 . huru hara jad nya =) maria tersangat ohsem =D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Popular Minggu Ini