Wednesday, February 5, 2014

I am 21

Assalamualaikum

Pada 29 Januari 1993, bayi seberat 3.10 kg telah lahir ke muka bumi ini pada jam 7.08 malam waktu tempatan sewaktu azan maghrib sedang berkumandang. Kini, umurnya sudah menjangkau 21 tahun. Alhamdulillah masih lagi diberi peluang oleh yang maha Esa untuk bernafas di Bumi yang penuh pencemaran ini.


Last 2 weeks, i went to my best friend's house and his parents secretly bought a cake for me. I have told Faries not to tell them about my birthday. Patutlah tak kasi buka peti ais masa tu. Cissssss ! 


Thanks Pakcik Zulkefli and Acik Piah sebab belanja makan malam dekat luar malam tu.

Sebelum cuti semester, kawan-kawan di UPSI telah sambut birthday aku terlebih dahulu. Inilah cerita yang aku hold tu. Lepas paper English pada hari sabtu bersamaan 11 Januari, kami beramai-ramai berangkat pergi ke rumah Abang Chik.



Gathering masa nie adalah untuk sambut ulangtahun kelahiran Arif dan juga aku. Uwaaa sangat terharu ya. Terima kasih kawan-kawan. Kitorang buat BBQ dan makan-makan sikit malam tu.



Kek tu kami buat sendiri tau. Kami buat kek ais krim oreo dan kek cheese cracker. Terima kasih Abang Chik, Kak Chik, Abang Irsyad, Kak Asma', Iskandar, Muiz, Wes, Bari, Nuzul, Fiqa, Asmirah, Maisara dan Fatin sebab buat semua nie. Sangat-sangat menghargainya.

12 comments:

  1. Meriahnya sambutan!

    Pak cik Azis ada kat mana sekarang?

    ReplyDelete
  2. happy besday........moga lebih sukses in the future

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dik, alhamdullilah. bertambah sudah umur kamu. semoga dikurniakan kesihatan yang baik, sukses dalam hidup dan berbahagia bersama keluarga tercinta. sedapnya kek ^____^

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam kak sheila =) terima kasih kak sheila atas doa nya =)

      Delete
  4. untunglah banyak kali celebrate. rasa cam tak percaya umur dah masuk 21. Kalau orang tanya, memey aku jawa 20 pastu eh eh silap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann, sama lah.. selalu tersasul.. xsedar umur dah meningkat.. hihi

      Delete
  5. Alhamdulillah..happy birthday
    do visit my blog :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...