Saturday, March 10, 2012

Doktor pakar bedah yang belum diiktiraf

Assalamualaikum 

Minggu ini merupakan minggu kekejaman di mana pembunuhan berskala besar telah berlaku dengan dahsyatnya tanpa kawalan di KMPP. Hal ini kerana, semua doktor-doktor yang belom lagi diiktiraf telah mengambil alih tugas sebagai seorang doktor pakar bedah.


Tapi pembunuh sebenar bukanlah kami semua, tapi mereka ! Kami-kami nie terlampau baik untuk membunuh seekor tikus kecil yang tidak bersalah itu. Sedangkan pijak semut pon tak mati, inikan pula tikus. Memang tidak ya.


Senang je rupanya nak bunuh tikus nie, bubuh chloroform terus mati. Tapi adik-adik di luar sana jangan cuba-cuba lakukan ini di rumah ya. Abang Zharif tak nak bertanggungjawab sekiranya ada apa-apa berlaku. Tapi boleh dipertimbankan sekiranya adik-adik memiliki ibu tiri yang kejam. Kbye.


Gambar di atas merupakan tikus yang sedia untuk dikekahkan. Semua doktor-doktor yang tidak diiktiraf sangat excited kerana satu tikus untuk dua orang. Jadi rasa agak puas dan mengasyikkan sebab tidak perlu berebut, semua dapat bahagian masing-masing.


Dr. Zharif begitu tamak, tidak mahu berkongsi tikus dengan orang lain. Alasan ini lebih bagus kot daripada aku memberitahu perkara sebenar bahawa partner aku si Aswad terlanjur tidur dalam bilik tak datang kelas, kan korang ? Zharif Azis baik.. Dia pandai simpan rahsia kawan dia. Aswad kau jangan risau okey. Aku cover kau baik punya.

Dr. Zharif, Dr. Selven & Dr. Teo

Saya nak perkenalkan kepada anda-anda semua yang berada di luar sana dengan doktor-doktor yang membantu menjayakan program pembunuhan berskala besar ini.

Dr. Seri & Dr. Diela

Dr. Shikin & Dr. Jue

Dr. Rean & Dr. Ecah

Dr. Ain & Dr. Farhana

Dr. Qutaibah & Dr. Hafidz

Dr. Yin Yee & Dr. Su Yi

Dr. Hana & Dr. Fasihah

Dr. Amy & Dr. Maryam

Dr. Anis & Dr. Nadia

Dan mari kita tengok hasil dari pembedahan yang dilakukan oleh doktor-doktor tidak diiktiraf ini,


Lepas semuanya dah teroka, para-para doktor kemudiannya mengetuk bahagian otak tikus tersebut untuk melihat struktur otaknya. Gambar tak nak tunjuk sebab terlampau kejam. Pertama kali buat bedah-bedah haiwan nie, rasa seronok dan raa macam nak buat lagi. Eh !

Post edited : August 2021

10 comments:

  1. Fuyoo zharif da pandai bedah2..seram nk dekat=)

    ReplyDelete
  2. kat skolah bedah katak..hahaha~
    tp kalau nk bedah kucing tu xsampai hatila..hahaha~

    ReplyDelete
  3. nasib tak menyebelahi , my sekolah tak ada budget masa tu ='( sadis nya hidup

    ReplyDelete
  4. OMGGG !!! aku nak pengsan sat zarep hahahhaa..seriusly terbaik :) haha..

    ReplyDelete
  5. kimy : nak jadi doktor kene kuat semangat =P huhu

    aliff : berani sila lah =P werkk werkk

    ReplyDelete
  6. Beraninya . Seram ah :'| Takut tengok darah :''( err

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Popular Minggu Ini