Tuesday, May 10, 2011

Selamat hari ibu

Assalamualaikum

8 Mei setiap tahun merupakan sambutan hari ibu. Maka aku pon nak buat kejutan untuk ibu aku dengan membeli kek di Secret Recipe. Gigih ya beli whole cake besar-besar bawa naik motor.Belum sempat kita nak buat kejutan dekat ibu, ayah aku boleh dengan sedap hatinya potong kek tu. Sabar jelah.


Nak buat macam mana, benda dah pon jadi.Nak marah pon tak guna. Nasi dah jadi bubur. Mari aku persembahkan kek hari ibu yang sudah dipotong. Ibu belum sempat tengok lagi, kek dah rosak. Hahahahaa



Selamat hari ibu dari kami 5 beradik. Terima kasih sebab dah besarkam kitorang. Sayang ibu sangat-sangat.


Post edited : July 2021

9 comments:

  1. gaduh bawak geng.,?giler ah.,hahaha.,

    ReplyDelete
  2. itu baru best . gempak <3 nak gadoh pon semangat . hahahaha . lagi pon mamat tu tua 2 tahun dri aku . so x berani . tu yg bawak geng tu . huhu

    ReplyDelete
  3. haish,mamat 2 x balas balik ke keesokan hari nye?*ayt nk kema je..haha

    ReplyDelete
  4. x berani kot dah mamat tu . kalao dia buat lagi , sy bawak geng lagi . hahahhaha

    ReplyDelete
  5. Ishk ishk , marah nampak xD . Huhu

    ReplyDelete
  6. mana da marah . wan ingat lag x peristiwa nie ?
    masa tu kau naik basikal pergi edaran mesra tunggu aku nak g beraya umah putri zuleika . aku x sampai2 . ingat x ?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Popular Minggu Ini