Sunday, February 12, 2023

AEON Anjurkan Kempen Smile of Love Memungkinkan Orang Ramai Berlayar Bersama Resorts World Cruises

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Buat mereka yang teringin naik cruise feeling-feeling macam filem Titanic tu, bolehlah sertai peraduan yang dianjurkan oleh AEON. AEON CO. (M) BHD atau AEON, rangkaian pasar raya terkemuka di Malaysia, mengumumkan pelancaran kempen terbarunya, "Smile of Love – Win A Cruise Contest" dengan kerjasama Resorts World Cruises. Ikuti butirannya !


Peraduan menarik ini membuka peluang buat orang ramai untuk memenangi pelayaran 3 hari 2 malam di Genting Dream oleh Resorts World Cruises. Peraduan menarik ini akan berlangsung dari 10 Februari sehingga 7 Mei 2023. Seramai 8 orang pemenang bertuah akan diumumkan setiap bulan.  

Pelancaran itu diadakan di AEON Alpha Angle di Wangsa Maju dan dihadiri Ong Hsieh Lien, Penolong Naib Presiden, Komunikasi Korporat dan Pemasaran Resorts World Cruises, dan Koh Mei Leng, Pengurus Besar - Ketua Sistem Pembayaran AEON Credit Service. Kempen Smile of Love bertujuan memberi ganjaran kepada pelanggannya atas kesetiaan dan sokongan berterusan membeli-belah di pasaraya AEON.


Peraduan ini merupakan satu peluang yang baik untuk pelanggan memenangi pengalaman sekali dalam seumur hidup. Caranya mudah saja dengan hanya membuat pembelian RM38 (Ahli AEON) dan RM58 (Bukan Ahli AEON) dengan jumlah sehingga dua gabungan resit hari yang sama untuk F&B, Snack & Cinema akan berpeluang memenangi pelayaran untuk 2 orang di Genting Dream, ihsan Resorts World Cruises. Lapan pemenang bertuah akan diumumkan pada 15hb setiap bulan.

AEON bersyukur kerana berpeluang untuk bekerjasama dengan Resorts World Cruises, jenama pelayaran gaya hidup mewah dan dinamik yang terkenal yang kaya dengan warisan Asia, menawarkan gaya hidup pelayaran peribadi dengan pengalaman antarabangsa yang pelbagai. AEON lebih daripada sekadar peruncitan baharu kerana ia sentiasa berusaha untuk memberikan pengalaman yang menyenangkan dan baharu kepada pelanggannya yang mengunjungi pusat beli-belahnya.


Kerjasama antara AEON dan Resorts World Cruises adalah tepat pada masanya kerana Genting Dream kini berlepas dari Pelabuhan Klang setiap minggu, menawarkan siri pelayaran 2 dan 3 malam ke destinasi popular, termasuk Pulau Pinang, Singapura dan tidak lama lagi Phuket.

The Genting Dream, 'A Resort Cruising at Sea' menyediakan pelbagai tawaran menarik yang inklusif, seperti santapan percuma di tempat terpilih, menampilkan masakan antarabangsa dan Asia yang meluas, serta sudut snek kegemaran sepanjang hari. Sebagai Kapal Pesiar Mesra Halal Standard OIC/SMIIC* Pertama di Dunia, pengembara Muslim akan mendapat akses kepada makanan dan minuman Halal yang diperakui di bahagian khusus di restoran The Lido, yang turut menyediakan masakan vegetarian dan Jain. Ruang solat juga disediakan di atas kapal untuk kemudahan tetamu Islam.


Tawaran inklusif lain yang menarik juga disediakan untuk tetamu termasuk persembahan pentas antarabangsa yang menakjubkan dan tayangan filem di teater Zodiac berkapasiti 999 tempat duduk yang mengagumkan, taman air di laut dengan kolam dan 6 gelongsor air, laluan tali dan ziplines, dinding panjat tebing dengan lebih banyak lagi. aktiviti rekreasi untuk seisi keluarga dan banyak lagi. 

Jangan lupa turut serta peraduan ini. Manalah tahu rezeki korang menang pelayaran mewah nie.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...