Monday, June 25, 2012

Baru kerja 2 minggu

Assalamualaikum

Tak adalah dua minggu sangat, dah lebih dah pon. Macam yang aku pernah update sebelum nie, aku kembali bekerja setelah setahun rehat belajar. 5 Jun haritu aku mula bekerja. Aku bekerja di Pizza Hut Banting. Kalau datang sini nanti, korang hai-hai lah ya. Hahahaha

Wednesday, June 20, 2012

Hari keluarga di Sunway Lagoon

Assalamualaikum 

Hari Ahad yang lalu, 17 jun 2012, aku ikut keluarga Faries bermandi-manda di Sunway Lagoon. Memang teruja sangat sebab Sunway Lagoon meupakan tempat favourite aku sejak kecil. Kalau boleh, rasa nak datang hari-hari.

Friday, June 15, 2012

Perangai customer yang menjengkelkan

Assalamualaikum

Kerja di bahagian servis nie, penuh dengan cabaran dan dugaan. Cabaran di mana kau kena hadap dengan perangai customer yang sangat pelbagai dan menjengkelkan. Kau kena sentiasa sabar dan terus melemparkan senyuman yang paling manis sebab customer is always right. Katanya.

Friday, June 8, 2012

Tidak lagi tanam anggur

Assalamualaikum

Alhamdulillah, aku sekarang tidak lagi bergelar graduan matrik yang menganggur. Aku dah dapat kerja dekat Pizza Hut Banting. Baru je mula kerja 5 Jun haritu. Hihi


Wednesday, May 30, 2012

MLM : Merugikan Lagi Menyampahkan

Assalamualaikum 

Awal bulan hari tu, aku telah dikencing oleh kawan sekolah lama aku sendiri. Aku betul-betul tak sangka dan tak dapat hidu benda tu sehinggalah benda tu berlaku. Pada aku, perjumpaan aku dan dia ketika itu hanyalah sekadar perjumpaan seorang kawan lama yang merindukan kawannya yang sudah lama tidak berjumpa dan juga sebab dia nak pulangkan pendrive 2gb yang dipinjam 4 tahun lalu.