Thursday, April 7, 2011

Tahniah kerana berjaya buat saya kecewa

Assalamualaikum

Aku sedikit kecewa dengan sekolah aku sebab banner nama pelajar cemerlang tiada nama aku. Semua pelajar yang dapat 6A dan keatas, nama tertulis dekat banner. Tapi malang sekali, nama aku tidak tertulis dalam banner tu. Benda bersejarah macam nie boleh buat silap. Sumpah sangat kecewa. Bukanlah aku gila nama ke apa, cumanya aku ingin rasa sedikit bangga melihat nama aku dalam banner. Dah alang-alang semua pelajar 6A ada dalam banner, kenapa boleh tercicir nama aku.


Benda nie pon berlaku sewaktu aku PMR. Masa PMR nie lain pula cerita dia. Masa batch aku, pelajar cemerlang terlampau ramai. Jadinya untuk mereka yang hanya dapat 6A nie, tak termasuk dalam senarai. Walhal pelajar PMR yang dapat 6A masa tu, cuma 4 orang je termasuk aku. Tapi nama kitorang berempat tiada dalam banner. Sedangkan batch PMR sebelum kitorang, mereka yang dapat 5A pon kutip bawak masuk banner tau untuk nampak macam ramai cemerlang pada tahun tu.

Post edited : July 2021

20 comments:

  1. .. bila lagi? ..
    semestinya bkn d sekolah kn ..
    sedeyh :(

    ReplyDelete
  2. yupp :( sedeyh sangat2 .
    tahniah lah adil , nama dpat masuk banner :(

    ReplyDelete
  3. ehem~ SAMUSKD? mse PMR tu nme kau tercicir gak ke? or.. mmg x masuk =,= .. fishy~~

    ReplyDelete
  4. DO-J , baca betol2 n paham kan .
    kau salah faham nie . cuba baca lagi sekali .

    ReplyDelete
  5. Haila , maksudnya sipi-sipi lah tu . Eh , 6A xde ke kat TEDA ? Aku rasa ada tau , cuma nama kau ttinggal . Mungkin sbb bilangan C kau gempak . No offence =) Xmoh touching2 la

    ReplyDelete
  6. memang nama aku yg ttinggal . xkan lah pasal bilangan C aq . x aci nie .

    ReplyDelete
  7. huhu sedih nya. tapi tahniah eh result awk :) jgn sedih2 ! btw, result pmr kite sama ah ! heheh :P

    ReplyDelete
  8. thanx :) result spm awak mest gempak an ?

    wahh sama . baguss nya :)

    ReplyDelete
  9. salam..

    kesilapan teknikal tu...mcm mana boleh jadi?

    sabarlah ya dik..

    * folo blog ini..*120

    ReplyDelete
  10. dah boleh terima dah :) thanx follow . done follow urs back :)

    ReplyDelete
  11. hihi..senyum simpul akak baca entri ni...

    masuk U nanti belajar biar dapat anugerah dekan ye..

    akak follow sini..

    ReplyDelete
  12. hihi :) thanx follow :)

    done following urs

    ReplyDelete
  13. Esok aku nak pergi sekolah . Nak tengok banner . Haha

    ReplyDelete
  14. sedihnye jadik ko..
    wuwuwu..

    aku lagi la dasat..
    skola xpenah pown wat banner taruk name kitorang sedangkan mase PMR ngn SPM ni,
    batch aku lah yg dah cipta sejarah gempak..

    ReplyDelete
  15. jahat nya skola tu . x menghargai pelajar . hahahhaaa

    ReplyDelete
  16. ahaha, no komen. btw congrats bro! ;p

    ReplyDelete
  17. alaaalaaa, kesiannya..apa-apapun congratulation erk..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian Popular Minggu Ini